شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۱۲:۴۸

سلیمانی ها مرزبان مرز های اعتقادی مصباح ها

شهید سلیمانی ها از مرزهایی مرزبانی می کنند که مصباح ها این مرزها را مشخص می نمایند.

آیت الله اراکی:

سلیمانی ها مرزبان مرز های اعتقادی مصباح ها

مرز های اعتقاد

به گزارش پیک راستان آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله مصباح یزدی،شهید محسن فخری زاده و شهید سردار سلیمانی در مسجد الزهرا گفتند: آیت الله مصباح  مرز ها را مشخص می‌کرد. شهید سلیمانی ها از مرز هایی مرزبانی می کنند که مصباح ها این مرزها را مشخص می نمایند. این مشخص شدن مرز حق و باطل در فتنه ها توسط علمای ربانی و انقلابی روشن می شود.

وی در ادامه افزود: ملتی که شهید می‌دهد رشد میکند و این شهادت ها در پی پرچمی است که امام راحل آنرا بلند کردند و مردم را به سمت خود فراخواندند.و این قیام باعث شد که ما دوباره به در خانه علی (ع) بازگردیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفتند:اولین قیام کننده بعد از رسول خدا حضرت زهرا(س) است که اگر نبودند علی(ع) نمی‌توانست زبان به حق خواهی بگشاید و قطعا ، حسن (ع) و حسین(ع) را زنده نمی‌گذاشتند.

ایشان ادامه دادند: هجمه به خانه امیر المومنین (ع) هجمه به حضرت زهرا (ع) نبود بلکه هجمه به کل جامعه بشریت و هجمه به همه خوبی‌ها بود.

ایشان تصریح کردند: دشمن در غبار آلودگی ها می خواهد از جامعه سواری بگیرد اما علمای بزرگوار هستند که این غبارها را کنار میزنند و اگر بگوییم نقشی که آیت الله مصباح در کشیده شدن جاده انقلاب داشته بعد از امام و رهبری برترین نقش بوده مبالغه نیست.

 

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت