دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۹:۳۹

مردم باید عدالت در پرداخت‌ها و تلاش برای تقویت بنیه اقتصادی در جامعه را احساس کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید عدالت در جامعه را احساس کنند به طوری که این عدالت در پرداختی‌ها و اقدام به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش بنیه اقتصادی مردم لمس شود.

مردم باید عدالت در پرداخت‌ها و تلاش برای تقویت بنیه اقتصادی در جامعه را احساس کنند

ترویج فرهنگ

مردم باید عدالت در پرداخت‌ها و تلاش برای تقویت بنیه اقتصادی در جامعه را احساس کنند

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان اظهار داشت: مردم باید عدالت در جامعه را احساس کنند به طوری که این عدالت در پرداختی‌ها و اقدام به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش بنیه اقتصادی مردم لمس شود و به طور کامل مشهود باشد.

وی افزود: اکنون شاهد هستیم که فسادهای مالی و ناعدالتی‌ها به جایی رسیده که سبب اعتراض برخی از اقشار مردم  شده که شرعی و قانونی بوده و مستلزم توجه به خواسته‌های آنها است، مردم ایران مردم با غیرتی هستند و در طول 40 سال پس از انقلاب همواره نشان داده‌اند که همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شرایط امروز کشور ضرورت گسترش دامنه نظارتی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی نسبت به رصد مسائل کشور را ایجاد می‌کند و لازم است که عملکرد خود را برای مردم شفاف‌سازی کرده و تشریح کنند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: از دیگر نکاتی که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد پرهیز از صرف هزینه‌های غیرضروری و برگزاری همایش‌های چند روزه و بی‌نتیجه در شهرهای توریستی با صرف هزینه‌های سنگین است.

وی ادامه داد: متاسفانه واگذاری‌های غیرکارشناسی سازمان خصوصی‌سازی ضربه‌های سنگینی را به اقتصاد و امنیت کشور وارد آورده که شاهد نمونه‌های زیادی از آن در استان هستیم و از جمله آنها می‌توان به شرکت هپکو اراک اشاره کرد که در روزگاری با بیش از 2 هزار و 500 نیروی انسانی فعالیت داشته و اکنون پرسنل این واحد تولیدی به 900 نفر رسیده و پرداخت حقوق آنها هم امکان‌پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: در حوادث اخیر دشمنان نظام اسلامی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و آل‌سعود قصد پیاده‌سازی کودتای 28 مرداد سال 32 را با استفاده از عمال خودفروخته داخلی داشتند که با تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و همت مردم همیشه در صحنه ایران توطئه‌ها و نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: اقدام علمی و کارشناسی شده برای برطرف کردن مشکلات مردم باید اولویت کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و اعتراض مردم از موسسات مالی به سبب از بین رفتن سپرده‌هایشان در هفتم دی‌ماه سبب شد تا عوامل بیگانه از این فرصت سود جسته و وارد میدان شوند و به تخریب اموال عمومی بپردازند و با شعارهای ساختارشکنانه قصد در بر هم زدن امنیت ملی داشتند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود تلاش دشمن و فراخوان‌هایی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور تلاش‌های آنها بی‌نتیجه ماند و مردم غیور ایران با راهپیمایی و حرکت خودجوش خود علیه این اغتشاشات شعارهای ساختارشکنانه آنها را محکوم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: توجه به واحدهای تولیدی برای حفظ آنها و ایجاد اشتغال، بازسازی بافت‌های فرسوده استان، توجه به مشکلات صنفی کارگران و دیگر مشکلات سطح استان از وظایف اولویت‌دار مدیران است.

دری نجف‌آبادی با اشاره به 19 آذر و نخستین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی جزو حامیان و پشتیبانان امام راحل(ره) بود و در سوابق و مجاهدت‌های خود کارنامه زندان‌های ساواک را دارد.

وی بیان کرد: وی در جریان مبارزات نیروهای انقلابی علیه رژیم شاهنشاهی هم از عوامل و برنامه‌ریزان اصلی بود که با تمام وجود امام خمینی(ره) را برای پیروزی نهضت انقلاب اسلامی یاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: آیت‌الله هاشمی پس از پیروزی انقلاب هم فعالیت‌های ارزشمند بسیاری داشته که از جمله آنها می‌توان به فعالیت در تشکیل شورای انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی، مجلس خبرگان رهبری، تشکیل دولت موقت، مجلس شورای اسلامی، جانشین فرماندهی کل قوا در جنگ تحمیلی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست جمهوری اشاره کرد که همه بیانگر خدمات ماندگار آن مرحوم است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت