دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۰:۳۲

مراکز درمانی شهرهای بیش از ۱۵ هزار نفر شبانه‌روزی می‌شود

قاضی زاده هاشمی: مراکز درمانی روستاها و شهرهای دارای جمعیت ۱۵ هزار نفر به بالا شبانه‌روزی می‌شود.

وزیر بهداشت و درمان؛

مراکز درمانی شهرهای بیش از ۱۵ هزار نفر شبانه‌روزی می‌شود

مراکز درمانی

مراکز درمانی شهرهای بیش از ۱۵ هزار نفر شبانه‌روزی می‌شود

به نقل از تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از بیمارستان خنداب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آهسته آهسته این بیمارستان باید تکمیل شود و قول داده شد ظرف یک‌ماه آینده تجهیزات لازم از تهران هم برای بیمارستان ارسال شود، دانشگاه علوم پزشکی اراک هم که زحمات زیادی کشیده است باید بتواند این بیمارستان را در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری کامل برساند.

وی افزود: امروز بخش اورژانس بیمارستان بهره‌برداری شود و باید همت کنیم و هرچه وظیفه ما در بخش وزارتی و هرچه برعهده استان است را به سرعت انجام دهیم و بیمارستان به طور کامل افتتاح شود و این آرزوی مردم این منطقه بسیار مهم و درعین حال مردم عزیز برآورده شود.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: درعین حال در روستاهای اطراف برای من جالب بود که روستاهایی سرسبز و با نعمت فراوان است مطالباتی دارند، در جاورسیان قرار شد که مرکزی که وجود دارد شبانه روزی و وسایل مورد نیاز هم داده شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: برای شبانه روزی شدن برای اینکه از فردا مشتری‌هایمان زیاد نشود باید حداقل 12 تا 15 هزار نفر جمعیت داشته باشد و اینطور نیست ما هر روستا و شهر زیر 15هزار نفر را بتوانیم شبانه روزی کنیم.

وی ادامه داد: این مصوبه مجلس است و هرکدام به تدریج جمعیتش زیاد شد و این استعداد را داشتند طبق قانون می‌توانیم این اقدام مهم را انجام دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در عین حال پروژه‌های خیلی خوبی در خنداب در دست اجراست و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اما امیدواریم زودتر از زمان مقرر و پیش از فصل سرما این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه پرسید آیا با توجه به نیروگاه هسته ای خنداب، درمانگاه هسته‌ای نیز در این منطقه احداث می‌شود بیان کرد: این سوال را از “صالحی” رئیس سازمان انرژی اتمی بپرسید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت