یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۵۸:۱۷

مراسم گرامیداشت و دومین سالگرد ۴ شهید مدافع حرم در اراک برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم سردار پاسدار «حاج عبدالله خسروی» و «سید جاوید هاشمی» و همچنین دومین سالگرد شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» سوم آبان‌ماه در اراک برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه استان مرکزی:

مراسم گرامیداشت و دومین سالگرد ۴ شهید مدافع حرم در اراک برگزار می‌شود

مدافع حرم

مراسم گرامیداشت و دومین سالگرد ۴ شهید مدافع حرم در اراک برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ عزت‌الله نظم‌آبادی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم سردار «حاج عبدالله خسروی» و «سید جاوید هاشمی» و همچنین دومین سالگرد شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» خبر داد و اظهار داشت: مراسم این شهدای مدافع حرم اراک روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردمی، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی و نظامی و انتظامی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مدافع حرم در مسجد سیدهای شهر اراک از ساعت 14 الی 15:30 برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مهمترین آرمان شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده و امروز امنیت و آرامش انقلاب اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان است.

سرهنگ نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم به راه شهیدان افتخار کرده و پاسدار آرمان‌های آنان باشیم، گفت: امروز هم مدافعان حرم با پیروی از شهدای عاشورا و تمامی شهدای اسلام در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی قدم گذاشته‌اند و مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سردار شهید پاسدار «حاج عبدالله خسروی» 22 مهرماه و «سید جاوید هاشمی» نیز در مهرماه امسال در مقابله با گروه‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهیدان «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» به ترتیب در تاریخ نهم و دهم آبان ماه سال 94، در درگیری با تروریست‌های تکفیری در در روستای القراصی حلب سوریه به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان دوماه بعد از شهادت به زادگاهشان بازگشت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت