جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۳:۳۳

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی به‌منظور راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: برنامه‌های کمی و کیفی خوبی برای دهه فجر درنظر گرفته شده بود که بخشی از آنها انجام و باقی این برنامه‌ها هم تا پایان ایام مبارک دهه فجر اجرا می‌شود، برخی از کمیته‌ها نظیر سپاه، کمیته همیاری تشکل‍‌ها و غیره بیش از یک‌هزار برنامه معرفی کرده‌اند که درحال اجرا است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا در راس برنامه‌های دهه فجر بود که تاکنون دیدار با 540 خانواده اعلام شده و تا حدود 600 خانواده را به ما اعلام کرده‌اند که انجام می‌شود، خوشبختانه به لطف خداوند امسال هم با برنامه‌های متنوع درنظر گرفته شده توانستیم دهه فجر خوبی داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: به منظور روز 22 بهمن هم بخشی برنامه‌ها را در استان و بخشی را هم در شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم تا مانند سنوات گذشته راهپیمایی خوبی را برگزار کنیم و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار کشور رقم بزنیم.

هاشمی بیان کرد: امروز بیشتر از همه چیز به اتحاد، یک‌دلی و با هم بودن نیاز داریم تا سبب یاس و ناامیدی دشمن و خوشحالی همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم و بار دیگر آب پاکی را روی دست دشمن و استکبار بریزیم تا با این کار به دشمن بفهمانیم که با اهداف شوم خود و تلاشش برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم ایران نمی‌تواند به جایی برسد و برنامه‌هایش را پیش ببرد.

وی ادامه داد: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار دهیم اینکه خارج از اختلاف نظرهای سیاسی باید متحد با هم در دفاع و حمایت از نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا کنیم و بگوییم که در برابر دشمن مشت محکمی هستیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند با آن مقابله کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: در برگزاری یوم‌الله 22 بهمن مشارکت تمامی اعضای ستاد، ادارات و نهادها و کمیته‌های مردمی را لازم داریم تا بتوان برنامه خوب و درخور شان نظام را داشته باشیم و با اتحاد و وحدت کلمه دور هم جمع شویم و آنچه را که در توان داریم به اجرا بگذاریم.

هاشمی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن علیه نظام اسلامی گفت: در فضای مجازی و رسانه‌ها، دشمنان به موضوعاتی دامن می‌زند که نباید اجازه دهیم این موضوعات به برنامه‌های نظام ما نفوذ پیدا کند، بنابراین باید در این زمینه حواسمان باشد و حساسیت لازم را داشته باشیم زیرا ممکن است برای روز 22 بهمن برنامه‌ریزی کرده باشند و با برنامه‌های ضد نظام و شعارهای ساختارشکنانه بخواهند در مراسم حضور پیدا کنند و سبب خدشه وارد کردن به نظام شوند.

وی افزود: امسال متقاضیان بیشتری برای برپایی غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی داریم که جای خوشحالی است و امیدواریم برپایی این غرفه‌ها به نحوی مدیریت شود که موارد لازم در مجوزها درنظر گرفته شود، از طرفی تسهیل روند برای متقاضیان برپایی این غرفه‌ها هم باید مدنظر باشد زیرا این حضور مردم است که ارزش دارد، برپایی این غرفه‌های فرهنگی به مراتب تاثیرگذارتر از خودروهای حامل بسته‌های فرهنگی است که برای مردم هم مزاحمت ایجاد می‌کنند.

اجرای سرود 1357 نفره دانش‌آموزی در میدان شهدای اراک

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن در اراک از ساعت 10 صبح در میدان شهدا آغاز و با پیمودن مسیرهای خیابان محسنی، خیابان ادبجو درنهایت به مصلی بیت‌المقدس ختم می‌شود، علاوه بر راهپیمایی جشن بزرگ انقلاب را هم با برگزاری سرود 1357 نفره دانش‌آموزی راس ساعت 8 و نیم صبح در میدان شهدا همراه با برنامه‌هایی از سوی صدا و سیما داریم که به شکل سراسری پوشش داده می‌شود.

هاشمی با اشاره به مصوبات جلسه گفت: از جمله مصوبات این جلسه می‌توان به تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان اراک توسط فرماندار، هماهنگی برای عدم ورود ماشین‌های تبلیغاتی، انجام امور امنیتی، انتظامی و ترافیکی و همچنین تسهیل در تردد دانش‌آموزان گروه سرود و سیستم صوتی توسط نیروی انتظامی اشار ه کرد.

وی تصریح کرد: دیگر اینکه تمامی متقاضیان برپایی غرفه‌ باید مکاتبه کتبی را با دستگاه تعیین شده و ترجیحا فرمانداری داشته باشند و این مکاتبه تا 24 ساعت قبل از راهپیمایی باید انجام شود، شهرداری موظف است که نسبت به پاک‌سازی و اطلاع‌رسانی مسیرهای راهپیمایی با نصب بنر اقدام کند.

برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 150 نقطه استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین از تمامی اعضا تقاضا می‌شود که در مسیر نه حضور فردی بلکه حضور تبلیغاتی داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم به منظور درنظر گرفتن جایگاه برای برگزاری سرود 1357 نفره، اجرای برنامه‌های صدا و سیما و همچنین جایگاهی برای عکاسان انجام شود، صدا و سیما نسبت به پوشش خبری و تصویری ویژه‌برنامه‌ها اقدام کند، سنوات گذشته جلسه‌ای را با بسیج داشتند که اخبار راهپیمایی از روستاها را انعکاس می‌دادند که امسال هم این برنامه باید مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: ستاد نماز جمعه اراک هم باید نسبت به آماده‌سازی مصلی اقدام کند، روابط عمومی استانداری نسبت به اطلاع‌رسانی زمان و مسیر راهپیمایی 22 بهمن و جشن انقلاب به دستگاه‌ها اقدام کند، هلال احمر نسبت به گلباران مسیر و تشکیل زنجیره انسانی در اطراف گروه سرود اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: پیگیری سیستم صوت شهر اراک، نصب بنر و اقلام تبلیغاتی، تهیه و توزیع پرچم، تراکت و تعیین مجری برای اجرای مراسم پایانی و غیره هم مواردی هستند که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌شوند، باید همه با هم تلاش کنیم تا مراسم پرمحتوایی داشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مراسم 22 بهمن‌ماه  در بیش از 150 نقطه در استان برگزار می‌شود و حضور هم با توجه به حساسیت موضوع و این تحرکاتی که دشمن درنظر دارد و برنامه‌هایی را دنبال می‌کند، پرشورتر و پررنگ‌تر بوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر به نحو مطلوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت