یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۲۲:۰۹

مدیریت قاطع، انقلابی و کارآمد مشکلات را حل می کند

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه پشت پرده پیام ترامپ فقط فتنه و فتنه‌انگیزی است، گفت: مردم ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند همواره با توطئه های استکبار آشنایی داشته و فریب توطئه های آنها را نمی‌خورند.

امام جمعه موقت اراک؛

مدیریت قاطع، انقلابی و کارآمد مشکلات را حل می کند

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رجب اظهار داشت: ماه آینده قمری، ماهی بسیار مهم است زیرا ماه رجب از نخستین روز که با ولادت با سعادت امام باقر(ع) آغاز می‌شود سراسر برکت و نعمت است و از خدای متعال توفیق قدردانی از همه لحظات رجب در شب‌ها و روزهای بسیار مهم به خصوص ایام اعتکاف را مسئلت داریم.

وی افزود: اعتکاف ماه رجب بسیار مهم و ارزشمند است و امیدوارم در برپایی اعتکاف و کمک به برگزاری اعتکاف، حضور در این موقعیت مهم همه موفق باشیم.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی گفت: هر روزی از تاریخ انقلاب اسلامی را که ورق می‌زنیم می‌بینیم که گذشته ای پر از فراز و نشیب طی شده و تاریخ انقلاب از دهه چهل شمسی تاکنون پر از رشادت‌های افراد باایمان و انقلابی در مقابل دشمنان اسلام است.

وی تصریح کرد: خون‌های زیادی در این راه ریخته شد و شهدای بسیار تقدیم شد، بنابراین عظمت و اقتدار امروز ما ناشی از همان فداکاری‌ها است و باید همواره در مسیر حفظ انقلاب اسلامی گام برداریم.

حسینی پور تصریح کرد: قبل از هر مناسبتی به پیام سال و فرمایشات در مشهد مقدس مقام معظم رهبری اشاره‌ای داشته باشم، معظم له سال گذشته را، سال حضور انسان‌ها با بینش انقلابی در میدان بیان کردند و این یکی از اصول است زیرا بینش انقلابی و حرکت انقلابی به دنبال ایمان پیدا می‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به برجستگی‌هایی که مربوط به ایمان و مربوط به فرهنگ بود اشاره فرمودند، و بر حضور مردم در ماه مبارک رمضان در محرم و صفر، در مراسم ملی 22 بهمن، روز قدس و انتخابات و موضوعات دیگری که هر کدام یک سهم بزرگی در مجموعه‌ای از معارف دینی اشاراتی داشت.

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: مقام معظم رهبری سال پیش رو را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند که فرمایشات معظم له در ابتدای سال به عنوان خط مشی معنوی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی، امور داخلی و امور بین المللی است.

وی افزود: هر بخشی از سخنان رهبرمعظم انقلاب را باید افراد مربوطه دقت لازم داشته باشند ضمن اینکه آحاد مردم هم باید توجه داشته باشند زیرا همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند  دشمن ‌خواهد از راه امور اقتصادی ضربه خود به نظام اسلامی ما را وارد کند و مهم‌تر آنکه تلاش دشمنان براین است که بعضی از کمبودها را به نظام نسبت بدهد که واقعا این امر بس خطیری است.

حسینی پور ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد اسراف در سطح جامعه هستیم و باید تلاش کرد اسراف را از سطح زندگی دور کرد و در خرید کالاها به تولیدات داخل توجه بیشتری داشته باشیم زیرا برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در داخل کشور باید به تولیدکنندگان داخلی و تولید کالاهای داخلی ارزش قائل شویم و از تولیدات داخلی استفاده کنیم و به رنگ و لعاب و تبلیغات کالاهای خارجی توجه نکنیم.

ظرفیت جوانان در جهت افزایش رونق تولید بهره بگیرد

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه برای تولید و اشتغال در کشور سرمایه اولیه فراوان داریم گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت درست از سرمایه‌ها در جهت تولید و اشتغال بهره برد بنابراین مسئولان نظام باید از ظرفیت جوانان تحصیل کرده در جهت افزایش رونق تولید بهره بگیرند.

حسینی‌پور با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل مهم است و مشارکت مردم را به همراه داشته است ولی مردم باید توجه داشته باشد در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که انقلابی باشند و قصد خدمت به مردم را داشته باشند زیرا هر جا مردم مدیران انقلابی و فعال را انتخاب کردند پیشرفت های خوبی را به دست آوردیم و در مواقعی که ضعف مدیریت داشتیم با مشکلات متعددی روبه رو شدیم.

وی اضافه کرد: مسئولان انقلابی، شجاع، پرکار، کارآمد و بانشاط است که می‌توانند با برنامه‌ریزی کارها را به پیش برده و در مقابل دشمنان استادگی کنند  زیرا هرجا مدیریت قاطع انقلابی، کارآمد داشتیم مشکلات حل خواهد شد.

ترامپ با فرستادن پیام نوروزی به دنبال جلب نظر فتنه‌گران است

امام جمعه موقت اراک به ارسال پیام تبریک رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: نو رسیده کاخ سفید پیام تبریک نوروز می فرستد که این پیام پشت پرده‌ای دارد و ترامپ با فرستادن پیام تبریک نوروز می‌خواهد نظر کسانی را که به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند را جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم ایران با هوشیاری و بصیرتی که دارند همواره با توطئه های استکبار آشنایی دارند و فریب توطئه های آنها را نمی‌خورند.

حسینی پور افزود: امروز می بینیم که نورسیده کاخ سفید، برای مردم ایران تبریک می فرستد، این تبریک پشت پرده ای دارد زیرا وی تبریک می فرستد، اما مشاورش، گفته امیدواریم فتنه‌ای همچون 88 در انتخابات ایران رخ دهد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت