شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۳:۳۱

مدیریت شهری باید برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه برنامه عملیاتی داشته باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه براساس آمار و گزارش‌ها ستاد خدمات سفر نوروزی استان مرکزی موفق به جلب رضایت مردم شده است گفت: مدیریت شهری باید برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه برنامه عملیاتی داشته باشد.

مدیریت شهری باید برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه برنامه عملیاتی داشته باشد

مدیریت شهری

مدیریت شهری باید برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه برنامه عملیاتی داشته باشد

به نقل از دفتر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، علی اکبر کریمی با اشاره به وظایف مدیریت شهری در کشور اظهار داشت: شهرداری‌ها و مدیریت شهری علاوه بر ارائه خدمات مختلف شهروندی به مردم، رسالت مهیاسازی فضاهای شاد و پرنشاط را نیز برعهده دارند.

وی افزود: بدون‌شک برگزاری برنامه‌های شاد، مفرح و متنوع سالم از جمله جشنواره‌های گل‌ها و گیاهان موجب آشنایی بیشتر مردم با طبیعت و محیط زیست و ایجاد فضای شاداب در اجتماع می شود.

کریمی تصریح کرد: حضور مردم در فضای طبیعت و یا دیدن محصولات طبیعی همچون انواع گل‌ها سبب افزایش طراوت و شادابی روحی و روانی در انسان می شود، هر چقدر مردم در چنین ایامی در فضاها و محیط‌های طبیعی حضور پیدا کرده و از فضاهای پر هیاهو دوری کنند، قطعا موجب آرامش بیشتری در آنها می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شهرداری اراک با توجه به رسالتی که برای ارایه خدمات به مردم در ایام سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز برعهده دارد اینگونه برنامه‌های شاد و مفرح را برای بهره مندی شهروندان تدارک دیده و بایستی اجرای اینگونه برنامه‌ها افزایش و گسترش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی فعالیت‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان مرکزی را در نوروز امسال مطلوب ارزیابی کرد و گفت: براساس آمار و گزارش‌های به دست آمده، ثمره تلاش‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان مرکزی جلب رضایت مردم را همراه داشته، قطعا این جلب رضایت عمومی، کارنامه خوب و درخشانی را برای همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتبط با سفر نوروزی و کسانی که در این حوزه تلاش کردند را رقم خواهد زد.

کریمی تصریح کرد: با توجه به خدمات مطلوب انجام شده ازسوی ستاد خدمات سفر نوروزی استان، به نمایندگی از مردم شریف استان و شهرستان اراک از تلاش همه دستگاه‌های مختلف و همچنین شهرداری قدردانی می کنیم و امیدواریم که خدمات رسانی در این حوزه همچنان با گسترش و ارتقای کیفی روبرو باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت