دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۸:۲۴

مدیریت شهری اراک از اقدامات خیران و عام‌المنفعه حمایت می‌کند

رئیس شورای شهر اراک گفت: مدیریت شهری اراک از اقدامات خیران و عام‌المنفعه حمایت می‌کند.

رئیس شورای شهر اراک:

مدیریت شهری اراک از اقدامات خیران و عام‌المنفعه حمایت می‌کند

عام‌المنفعه

مدیریت شهری اراک از اقدامات خیران و عام‌المنفعه حمایت می‌کند

کاوه فلک‌افلاکی ظهر امروز در مراسم افتتاح کلینیک توانبخشی تخصصی حضرت خدیجه‌کبری(س) گرایش سالمندان با اشاره به اهمیت توجه به سالمندان اظهار داشت: پدر و مادران ما افراد بسیار ارزشمند و بسیار دلبسته به فرزندانشان هستند که باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم و از آنها غافل نشویم.

وی افزود: همه ما باید به خاطر داشته باشیم در آینده همه ما سالمند می‌شویم و معتقدیم کار افرادی که درراستای کمک به سالمندان گام برمی‌دارند از شایسته‌ترین و خالص‌ترین اقدامات ممکن است که بدون هیچ نیت و چشمداشتی به انجام می‌رسد.

رئیس شورای شهر اراک تصریح کرد: بینش این افراد نسبت به حمایت و توانبخشی سالمندان جامعه بسیار ارزشمند است و اطمینان می‌دهیم همه اعضای شورای شهر از این اقدام شایسته حمایت به عمل می‌آورند.

فلک‌افلاکی ادامه داد: حمایت از اقدامات شایسته‌ای همانند احداث مراکز نگهداری از سالمندان وظیفه مجموعه شورای شهر محسوب می‌شود و تلاش ما بر این است دامنه اینگونه حمایت‌ها را گسترش دهیم و این مسئله وظیفه شورای شهر است.

وی عنوان کرد: وعده می‌دهم که در راستای تخصص شخصی‌ام یک اتاق و یا یک مرکز مجهز به تمامی وسایل دندانپزشکی به این مرکز اختصاص دهم تا سالمندان این مرازک بتوانند از خدمات سلامت دهان و دندان هم برخوردار شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت