دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۶:۱۴

مدیران استان، هنرخود را با جذب اعتبارات ملی نشان دهند

سید مهدی مقدسی گفت: انتظار داریم مدیران استان مرکزی ردیف‌های ملی را دنبال کنند و قدرت آنها در جذب اعتبارات ملی بیانگر هنر آنها است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

مدیران استان، هنرخود را با جذب اعتبارات ملی نشان دهند

مدیران استان مرکزی هنر خود را با جذب اعتبارات ملی نشان دهند

مدیران استان مرکزی هنر خود را با جذب اعتبارات ملی نشان دهند

به نقل از تسنیم، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات ملی برای استان اظهار داشت: اعتبارات استانی که مشخص بوده و آنچه که اهمیت دارد و باید مورد توجه باشد جذب اعتبارات ملی است که از مدیران استان انتظار می‌رود که با دنبال کردن ردیف‌های اعتباری ملی، هنر خود  را به نمایش بگذارند.

وی افزود: باید ببینیم در مدت یک سال مدیران دستگاه‌ها چقدر توانسته‌اند از اعتبارات ملی جذب کرده و به اعتبارات استانی بیفزایند، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان برنامه ششم سهم اعتبارات استانی 30 درصد شود که باز هم رقم پایینی است و باید تمرکز مدیران روی جذب اعتبارات ملی باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات سفر هیئت دولت هم که بیش از 900 میلیارد تومان مصوب شده بود و بخشی از آن تاکنون تخصیص یافته هم باید پیگیری شود و مورد توجه قرار گیرد تا تخصیص‌ها انجام شود.

مقدسی با اشاره به انتخابات و مطالبات مردم گفت: مطالبات مردم در انتخابات تکلیف مشخص است، مردم انتظاراتی دارند، مدیران هم باید دیگر با انتخاب دولت هم‌سو با دولت باشند و ما مخالفت مدیران با دولت را برنمی‌تابیم زیرا وقتی مردم دولتی را انتخاب می‌کنند از مدیران انتظار دارند.

وی ادامه داد: این موضوع را رصد می‌کنیم و امیدواریم که همه مدیران در راستای توسعه و پیشرفت کشور و برطرف کردن نیازهای مردم هم‌سو با دولت حرکت کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عقلانیتی که در مجلس حاکم شده، میمون و مبارک بوده و درواقع یک عقلانیت و تدبیر بر فضای مجلس حکم‌فرما است که با اجماع ملی منجر به شکل‌گیری یک آرامش در مجلس شده است.

مقدسی عنوان کرد: در استان هم از ابتدای دوره اعلام کردیم که در پیگیری مطالبات مردم مجمع نمایندگان متحد عمل می‌کند و خارج از دیدگاه‌های سیاسی به هدف خود می‌پردازد، همه نظرات در انتخابات شفاف بود و بنده به اعتقاد از حجت‌الاسلام روحانی دفاع کردم و الان هم دفاع جانانه می‌کنم اما در پیگیری مطالبات مردم مجمع نمایندگان استان با وجود تضارب آرا در میان اعضای مجمع ، به صورت متحد عمل می‌کند.

وی با اشاره به شورای شهر و شهرداری اراک هم گفت: با درنظر گرفتن زحمات شورای شهر و شهرداری فعلی اراک، مردم انتظار تحول در شورا و شهرداری دارند تا ان‌شاء‌الله شاهد یک تحول در حوزه مدیریت شهری باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت