جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۵:۰۶

مخالفت نماینده شازند با خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی(ره)/صنايع به مسئوليت اجتماعي خود عمل كنند

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: درمورد واگذاري هايي كه در كشور صورت گرفته، گزارشات چندان مثبتي نداريم و اگر قرار باشد اين كار در مورد پالایشگاه شازند انجام شود ازتمامي ابزارهاي موجود درمجلس براي مخالفت استفاده می کنیم.

مخالفت نماینده شازند با خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی(ره)/صنايع به مسئوليت اجتماعي خود عمل كنند

پالایشگاه امام خمینی(ره)

مخالفت نماینده شازند با خصوصی سازی پالایشگاه امام خمینی(ره)/صنايع به مسئوليت اجتماعي خود عمل كنند

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما در خصوص صنایع بزرگ شهرستان گفت: ساختار صنایع مستقر در شازند، كاملاً تخصصی است و اگر كسي با نيات سياسي يا امنيتي بخواهد به این موضوع ورود پيدا كند اشتباه است؛ چون مرزهاي ما تعريف شده است و دخالت و مرزشكني را صحيح نمي دانم.

وی افزود: توقع داريم صنايع به مسئوليت اجتماعي خود عمل كنند؛ در عين حال ورود افرادي كه در اين كار سررشته ندارند پذيرفته نيست و هيچ نهاد غير مرتبطي نبايد اعمال نظر کند.

نماینده مردم شازند در مجلس اضافه کرد: مايلم ارتباط بين مجموعه مديريت شهرستان مناسب بوده و با یديگر هماهنگ عمل كنند، مخصوصاً اين سه صنعت بزرگ در شهرستان كه ما چشم اميد به آنها داريم و به لحاظ اثرگذاري در كشور بسيار شاخص هستند.

 

ابراهیمی ادامه داد: ما توقعاتي از صنایع مستقر در شهرستان شازند در رابطه با نحوه جذب نيروي انساني داريم بر همين اساس پيمانكاران و نيروهاي بومي در شرايط يكسان بايد در اولويت باشند.

وی گفت: صنایع ممكن است در شرايط خاص و تخصص هاي ويژه، مجبور باشند از نيروهاي دیگر استفاده كنند، اما در شرايط عادي و طبيعي، توقع اين است كه از امكانات منطقه و نيروهاي بومي منطقه استفاده شود.

نماینده مردم شازند در مجلس درباره خصوصی سازی پالایشگاه نیز گفت: من با خصوصي سازي پالايشگاه امام خمینی شازند كاملاً مخالفم و اين امر را به اتفاق نمایندگان استان به معاون اول رئيس جمهور و وزير نفت ارائه و گوشزد کرده ایم.

ابراهیمی تصریح کرد: پالايشگاه امام خميني (ره) شازند جزء مدرن ترين پالايشگاه هاي موجود در كشور است و با كيفيت محصولاتي كه توليد مي كند، معتقدم كه بايد در اختيار حاكميت باشد.

وی تاکید کرد: درمورد واگذاري هايي كه در كشور صورت گرفته، گزارشات چندان مثبتي نداريم و اگر قرار باشد اين كار در مورد پالایشگاه شازند انجام شود از تمامي ابزارهاي موجود درمجلس براي مخالفت استفاده می کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت