پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۱۶:۵۸

مخالفت مجمع نمایندگان استان مرکزی با واگذاری پالایشگاه امام خمینی(ره) به بخش خصوصی

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که تجربه خوبی در واگذاری به بخش خصوصی نداریم، مجمع نمایندگان استان با واگذاری این پالایشگاه مخالف است.

نماینده مردم شازند در مجلس بیان کرد؛

مخالفت مجمع نمایندگان استان مرکزی با واگذاری پالایشگاه امام خمینی(ره) به بخش خصوصی

علی ابراهیمی، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شازند ما؛ در خصوص واگذاری پالایشگاه شازند گفت: متاسفانه اصل ۴۴ به درستی اجرا نشده و این واگذاری‌ها نتیجه خوبی برای صنایع به دنبال نداشته است چراکه واگذاری‌ها در راستای این قانون صورت نگرفته است.

وی افزود: طبق قانون باید شرکت‌ها به بخش خصوصی واگذار شود اما واگذاری‌های صورت گرفته اکثرا شبه‌خصوصی هستند و سهم بخش خصوصی در این امر چندان مشخص نیست.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل وقتی در واگذاری صنایع دقت به عمل نیاید و کار به اهل آن سپرده نشود، عمدتاً شاهد مشکلات زیادی در آن‌ها، ازجمله مشکلات کارگری، رکود و ورشکستگی هستیم.

ابراهیمی افزود: در شهرستان شازند بحث واگذاری پالایشگاه امام خمینی این شهر به بخش خصوصی مطرح شد، اما با توجه به اینکه پالایشگاه شازند از جمله مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین پالایشگاه‌های کشور با محصولات استراتژیک است و از سوی دیگر ما تجربه خوبی در واگذاری به بخش خصوصی نداریم، مجمع نمایندگان استان با واگذاری این پالایشگاه مخالف است.

وی خاطرنشان کرد: پالایشگاه شازند به دلیل محصولاتی که تولید می‌کند باید در اختیار حاکمیت باشد بنابراین ما پیگیر عدم واگذاری این صنعت به بخش خصوصی هستیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت