جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۰۲:۱۴

محورهای استان مرکزی از پرترددترین محورهای کشور است

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: محورهای استان مرکزی از پرترددترین محورهای کشور هستند.

معاون استاندار مرکزی:

محورهای استان مرکزی از پرترددترین محورهای کشور است

محورهای استان مرکزی

محورهای استان مرکزی از پرترددترین محورهای کشور است

به نقل از تسنیم، عزیز فیلی ظهر امروز در مراسم تودیع مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: تردد در محورهای استان مرکزی 6 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در هفته آینده با همکاری و بررسی‌های بیشتر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: اقدامات موثری در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی انجام شده و از سال 90 تا 94 روند نزولی در تصادفات جاده‌ای استان مرکزی ایجاد شد، اما متاسفانه در سال گذشته شاهد افزایش میزان تصادفات جاده‌ای با رشد 4 درصدی بودیم.

فیلی بیان کرد: متوسط ترافیک محورها در کشور 18 درصد است که این رقم در استان مرکزی به 24 درصد می‌رسد و بر اساس این آمار استان مرکزی جز پر ترددترین محورهای کشور است و سنگین بودن ترافیک در محورها عاملی به منظور افزایش تصادفات به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محورهای پرحادثه استان مرکزی اقدامات فیزیکی مناسبی پیگیری می‌شود که این اقدامات سبب کاهش مشکلات جاده‌ای و ارتقای فرهنگی ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: با وجود اینکه استان مرکزی از آزاد راه برخوردار است اما همچنان محورهای قدیمی تردد بالایی دارند که این موضوع یکی دیگر از عوامل بروز حوادث جاده‌ای بوده و برطرف کردن این مشکل تدابیر جدی و اساسی از جانب وزارت راه و شهرسازی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت