جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۱۹:۲۴

محموله 24 تنی برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: محموله 24 تنی برنج قاچاق از یک دستگاه کامیون عبوری در شهرستان دلیجان کشف و ضبط شد.

محموله 24 تنی برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

برنج قاچاق

محموله 24 تنی برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتشان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدندو با برنامه ریزی و رصد فرد خاطی روز دوشنبه شناسایی و به دام افتاد.
وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از کامیون مورد نظر مقدار 24 تن برنج قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی به ارزش یک میلیارد و200 میلیون ریال را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این محموله قاچاق از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران در حال حرکت بود که در عملیات پلیس یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
وی گفت: مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی در طرح ریزی های عملیاتی پلیس است و برنامه ریزی هدفمندی از سوی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا در دستور کار قرار دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت