دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۵۳:۲۵

محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی :

محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

محموله

محموله ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیات روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، یک محموله قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال که از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود توقیف شد.

وی با اشاره به ضرورت مبارزه با قاچاق افزود: قاچاق، پدیده شوم و مخربی است که صدمات فراوانی بر پیکر اقتصاد ملی کشور وارد کرده و فعالیت اقتصاد رسمی، برنامه‌ها و سیاست‌های کشور ما را تحت‌الشعاع قرار داده و دچار اختلال کرده است.

سپهوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در راستای یک سیاست اصولی برای مقابله با این توطئه، گفتمان اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند که تحقق آن، مستلزم برنامه‌ریزی در رفع نقیصه‌های موجود در اقتصاد و اصلاح و بهبود آنها است زیرا قاچاق کالا در بسیاری موارد، با ایجاد و تشدید رویه‌های اقتصادیِ مغایر با اقتصاد مقاومتی ارتباط دارد و از این رو، مبارزه با قاچاق یکی از شیوه‌ها و ابزارهای اصلاح نقاط ضعف اقتصاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هم در عملیات روز گذشته پلیس از یک توزیع‌کننده مواد مخدر حدود 9 کیلوگرم هروئین که در یک دستگاه خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سپهوند برضرورت مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان، نسل جوان ما را نشانه رفته‌اند و این سرمایه اجتماعی باید حفظ شود، بنابراین حفظ نسل جوان کشور از این آسیب‌ها باید در اولویت و سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد که برای مقابله با مواد مخدر باید برنامه راهبردی داشته باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته هم به‌دنبال اقدامات پلیس 47 فقره سرقت کشف و 49 نفر سارق و مجرم در حوزه مواد مخدر دستگیر شد.

سپهوند بیان کرد: در جریان کشف این سرقت‌ها، 24 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی، یک فقره سرقت منزل، چهار دستگاه خودروی مسروقه، 13 فقره سرقت لوازم خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت کشف شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت