چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۲۳:۳۰

محدودیت‌های ترافیکی در خمین پایان یافت

فرماندار خمین گفت: محدودیت‌های ترافیکی در این شهرستان که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود، از شامگاه سه‌شنبه درمبادی ورودی و خروجی و معابر این شهر پایان یافت.

فرماندار خمین گفت:

محدودیت‌های ترافیکی در خمین پایان یافت

« احمد طهرانی »  افرود: تردد در خمین از امروز به‌روال عادی برگشته اما، این مهم به معنای پایان ویروس کرونا نیست و از شهروندان درخواست می‌شود از حضور غیرضروری در معابر شهری پرهیز کنند.
فرماندار خمین با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: شهروندان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریعتر بتوان این ویروس خطرناک را شکست داد.
طهرانی یادآور شد: اصناف کم‌خطر می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت، اطلاعات صنف خود را وارد کنند و پس از آگاهی از مقررات بهداشتی و تعهد اجرا و نصب کد رهگیری، در چارچوب ضوابط تعیین شده بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.
وی با تقدیر از ایثار کادر درمانی به‌عنوان مدافعان سلامت در بیمارستان خمین افزود: پایبندی شهروندان به طرح فاصله‌گذاری هوشمند بهترین هدیه مردم به مدافعان سلامت است.
تاکنون ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت