یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۱۶:۱۵

مجوز لازم برای جذب نیرو در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گرفته شد

استاندار مرکزی گفت: مجوز لازم برای جذب نیرو در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گرفته شد.

مجوز لازم برای جذب نیرو در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گرفته شد

بیمارستان آیت‌الله خوانساری

مجوز لازم برای جذب نیرو در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گرفته شد

به نقل از تسنیم، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در افتتاح ام. آر. ای و کلینیک بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: امروز در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) طرح‌هایی با اعتبار 110 میلیارد ریال پروژه را افتتاح کردیم.

وی افزود: ما در استانی زندگی می‌کنیم که متاسفانه سرانه‌های پزشکی و درمانی آن پایین است و در همین راستا باید از مردم عذرخواهی کنیم  و این قول را هم به مردم می‌دهیم که کارهایی که در استان در حال شکل‌گیری است در مدت کمتر از یک سال خود را به سطح متوسط کشور در بحث سرانه‌های درمان و خدمات پزشکی می‌رسانیم.

وی افزود: امروز 2 هزار و 500 متر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ایجاد شده که بسیار مورد نیاز مردم استان و استان‌های دیگر است.

استاندار مرکزی بیان کرد: دستگاه‌های ام. آر. ای با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد که من از این مشارکت بخش خصوصی و هوشمندی دانشگاه علوم پزشکی بسیار خرسند هستم چون سبب می‌شود خدمات بهتری به کسانی که درمان را دنبال می‌کنند ارائه شود.

وی ادامه داد: رکوردی هم در همین بخش ام. آر. آی زده شد و در 28 روز 280 متر مترمربع ساخته شد که این موضوع یک اراده قوی است که انجام شد.

آقازاده خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری و همان طور که قول دادیم، برای 107 نیرو مجوز گرفتیم که امیدواریم تا یکی دو هفته دیگر نیروها جذب شوند و ما بتوانیم 100 تخت بیمارستاتی را تا پایان امسال اضافه کنیم و امیدواریم 500 تخت بیمارستانی هم بتوانیم در بیمارستان ولی‌عصر(عج) اضافه کنیم.

وی بیان کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا امور مربوطه هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد زیرا اگر بیمارستان جدید ولی‌عصر(عج) راه‌اندازی شود حتما به سطح استان‌های متوسط از لحاظ خدمات درمانی می‌رسیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت