دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۵۶:۳۲

مبارزه با آمریکا و استکبار رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

استاندار مرکزی گفت: مبارزه با آمریکا و استکبار رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است و “جوانان” جریان استمرار هر حرکت انقلابی هستند.

استاندار مرکزی:

مبارزه با آمریکا و استکبار رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

مبارزه باآمریکا

مبارزه با آمریکا و استکبار رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

به نقل ازتسنیم،سیدعلی آقازاده ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: سرانجام در سال 57 ملت ایران با رهبری داهیانه، انقلابی و مردمی امام راحل، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانست با قدرت اهریمنی آمریکا و همه قدرت‌های آن زمان، رژیم تا دندان مسلح پهلوی را سرنگون کند و برای تاریخ معاصر ایران پیروزی به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بنابر گفته تاریخ نویسان جهان، جزو سه رویداد بزرگ تاریخی قرن 20 بوده است که در این انقلاب مردم ایران با رهبری فقیهی عالیقدر توانستند قدرت اهریمنی بزرگ را شکست دهند که این امر بزرگترین معجزه قرن 20 به حساب می‌آید.

استاندار مرکزی  اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا دشمن شماره یک و مشترک همه احزاب سیاسی ایران اسلامی است و هیچ حزبی تعلق خاطر به این غده سرطانی ندارد.

آقازاده بیان کرد: آمریکا با همه توان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد شکست انقلاب برآمد که سفارت آمریکا و لانه جاسوسی او در ایران مرکز این دسیسه‌ها بود.

وی ادامه داد: از معجزات انقلاب اسلامی می‌توان به رویداد 13 آبان سال 58 که دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در سالروز کشتار دانش آموزان در 13 آبان سال 57 و همچنین مصادف با سالروز تبعید امام خمینی(ره) به عراق، وارد لانه جاسوسی شدند و آن را تصرف و تسخیر کردند اشاره کرد و به تعبیر امام این حرکت، انقلابی بزرگتر از انقلاب نخست بود که نشان از شعور و فهم بالای سیاسی مردم داشت.

استاندار مرکزی عنوان کرد: زمانی که بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تمام سرمایه خود را در خطر دید نقشه جنگ علیه ایران را به کمک صدام و اسرائیل کشید و در این 8 سال تجاوز هم تمام دنیا به عامل استکبار کمک کردند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس 220 هزار شهید از جمهوری اسلامی به جا ماند که در این دوران 8 ساله بیش از یک میلیون نفر ایثارگر و جانباز تقدیم انقلاب شد اما بنابر بیانات امام راحل این تجاوز در عزم و اراده راسخ مردم ایران هیچ خللی ایجاد نکرد.

وی اضافه کرد: در سال های پس از جنگ هم آمریکا با تمام توان با تحریم و تهاجم فرهنگی علیه جوانان این مرز و بوم جنگیده است اما به مدد الهی این اقدامات خصمانه نتوانست خللی ایجاد کند، اگر چه در رسیدن به آرمان‌هایمان تاخیر ایجاد کرد اما در اراده این مردم هیچ تاثیر نگذاشته است.

وی با اشاره به اقدامات ضد ایرانی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در طول 4 دهه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات آمریکا علیه ملت ایران طولانی و متنوع است، سرفصل‌های این اقدامات مایه عزت ملت ایران است و بهترین سند برای یافتن علت خشم امروز ترامپ به حساب می‌آید.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از اقدامات براندازانه تا تلاش برای تضعیف قدرت دفاعی ایران و مخالفت با پیشرفت علمی کشورمان و تلاش برای مواجه کردن ایران با بحران‌های امنیتی و مدیریتی و فضاسازی سیاسی و تبلیغاتی علیه ایران و تلاش برای ایجاد تنش با تحریک همسایگان، فهرست کوتاهی از مجموعه اقدامات آمریکا در طول کمتر از 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

آقازاده بیان کرد: آمریکا باید آگاه باشد در صورتی که خطایی از او سر بزند و چشم داشتی به ایران اسلامی داشته  باشد جوانان و نسل‌های آینده ما تا صد‌ها سال فریاد مرگ بر آمریکا را سرمی‌دهند.

وی ادامه داد:  سخنان اخیر ترامپ جز دروغ چیزی نبود و بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را برای جهانیان ثابت کرد و نشان داد که این کشور و رئیس جمهور آن به هیچ قانون بین المللی وفادار نیست این در حالی است که برای ملت ایران در طول 40 سال گذشته بدعهدی آمریکا ثابت شده بود ولی با برجام، منش استکباری آمریکا برای سایر کشورهای 1+5 هم اثبات شد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: برجام باشد یا نباشد پیروزی برای ایران است این در حالی است که برجام در دو سال گذشته روزنه‌های بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران گشوده است.

آمریکا با راه‌اندازی بحث جمع‌آوری سلاح نظامی به‌دنبال مبارزه علیه ایران است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم 13 آبان شهرستان ساوه با اشاره به تاثیر حضور پررنگ مردم در این مراسم گفت: دشمن امروز با شیوه‌های مختلف از جنگ نرم گرفته تا دیگر شیوه‌های تبلیغاتی مقابل ملت ایران ایستاده اما ملت همیشه در صحنه ایران با هوشیاری کامل فراتر از گذشته این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

محمدرضا منصوری افزود: دشمنی آمریکا تنها در دشمنی با دولت و مسئولان خلاصه نمی‌شود، آمریکا دشمن همه ملت ایران بوده زیرا این دولت نشات گرفته از مردم است و مردم با حضور خود در عرصه‌های مختلف نشان داند که دولت و مردم جدا از هم نیستند.

وی افزود: آمریکا با ملت ایران صلح نمی‌کند بلکه هر روز با شیوه‌های مختلف از جنگ نرم گرفته تا دیگر شیوه‌های تبلیغاتی مقابل ملت ایران ایستاده اما ملت همیشه در صحنه ایران با هوشیاری کامل فراتر از گذشته این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصرف اموال و دارایی مردم ایران، تعیین تصویب بودجه برای خرابکاری علیه ایران در 38 سال، پیشگیری از رشد علمی و فرهنگی، تلاش برای وابستگی ایران به غرب، همه نشان از دشمنی آمریکا با ایران دارد، مگر نه اینکه بحث انرژی هسته‌ای حق مسلم همه کشورها است اما دیدید بهترین جوانان ما را ترور کردند زیرا آنها مخالف پیشرفت علمی ایران هستند اما نسل امروز باید تلاش کنند تا با ارتقاء علمی و مهارت‌آموزی مانع اهداف دشمن که وابسته کردن کشور ما به آنها است شوند.

منصوری بیان کرد: با وجود مبارزه دشمن برعلیه صدور انقلاب اسلامی، امروز شاهد گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در اکثر کشورها و شکل‌گیری انقلاب‌هایی در سطح جهان هستیم، تضعیف روحیه ایرانی  و انقلابی یکی از ترفندهای دشمنان است، دشمن برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی جوانان به ابزارهای مختلفی متوسل شده و در این زمینه بیشترین هزینه را نسبت به دیگر روش‌های  تبیغاتی برای تخریب ایران صرف کرده است، انحراف تدریجی در مبارزه، حمایت از منافقان و ضد انقلابی‌ها، ریاکاری، فریب و جاسوسی در مراکز علمی بخشی از توطئه‌های سیاسی و فرهنگی آمریکا علیه ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم ما به بهترین دستاوردهای علمی و موشکی رسیده‌اند و امروز یکی از کشورهای پیشتاز در عرصه ملی هستیم، در گذشته با موشک  120کیلومتری که یک ابزار کوچک برای ما بود توانستیم اسرائیل را در مدت 33 روز در لبنان زمین‌گیر کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز این دانش را داریم قدرت موشکی امروز ما تا دوهزار کیلومتر می‌تواند به هدف برسد و توانستیم از سال‌ها قبل در کشور سوریه موشک تولید کنیم و اگر بحث جمع‌آوری موشک و سلاح نظامی را مطرح می‌کنند به‌دنبال مبارزه علیه ایران هستند همان‌طور که در عراق و لبنان شاهد بودیم و با توجه به قدرت موشکی و سلاح نظامی که داریم دشمن در تحقق اهداف خود ناکام می‌ماند.

منصوری عنوان کرد: تحریف حقایق، جنگ روانی و تبلیغاتی، تهاجم فرهنگی، به‌کارگیری نویسندگان مزدور، تفرقه در مبارزات و تفرقه در انتخابات همه از حربه‌های دشمن برای تخریب این کشور است، که تفرقه در انتخابات بزرگترین حربه دشمن بود، امیدواریم که با درایت‌های مجلس این تفرقه در انتخابات از آنها گرفته شود، به طور قطع با توجه به حضور ملت اهداف دشمن محقق نمی‌شود.

روحیه‌ی استکبارستیزی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است

هم‌زمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با ‏‏استکبار جهانی در روز شنبه 13 آبان 96 با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله مسوولان ‏‏وک ارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان، روحانیون، دانشگاهیان، دانش‌آموزان در شهرستان ‏‏خمین برگزار شد. ‏

شرکت کنندگان شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، ‏‏مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود مزدور، آمریکای جهانخوار- سردمدار استکبار ، ما ملتی ‏‏بصیریم – ذلت نمی پذیریم، راه امام راحل راه شکوه و عزت، یوم الله 13 آبان را گرامی داشتند.

‏معاون سیاسی فرماندار خمین هم در مراسم روز 13 آبان این شهرستان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان و یادآور چند دوره ظلم مستمر استکبار جهانی به مردم مظلوم ایران است.

احمد طهرانی افزود: شعار اصلی ما در این راهپیمایی مرگ بر آمریکا و این شعار همیشگی ما است زیرا در قرآن کریم هم آمده که مرگ بر دشمن خود بگویید.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان، حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌گری‌های مقام معظم رهبری، روحیه‌ی استکبارستیزی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خمین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران و برجام بیان کرد: برجام با تدبیر دولت و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و سند افتخاری برای ایران اسلامی شد و صلح‌طلبی ایران و بدعهدی و خوی استکبارطلبی آمریکای جنایتکار را به همه جهانیان نشان داد.

طهرانی با اشاره به اربعین حسینی گفت: حضرت اباعبدالله‌(ع) سرور آزادگان جهان است و ما هم باید با تاسی به این امام در برابر ظلم و جور و زورگویی‌های آمریکا بایستیم و تن به ذلت و خواری ندهیم.

وی عنوان کرد: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در راستای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و نشان از تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت اباعبدالله‌(ع) در ظلم‌ستیزی و مقابله با جور یزیدیان زمان است.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در 9 بند با مضمون حفظ روحیه استکبارستیزی، حمایت از سپاه پاسداران و لزوم تقویت و ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور و نیرو‌های مسلّح، پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب، عمل به اقتصا مقاومتی قرائت شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت