یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۱۴:۴۲

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در زادگاه بنیان گذار انقلاب

فرماندار شهرستان خمین گفت: ظرفیت های لازم در شهرستان خمین برای ارتقای فرهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی فراهم است و مسئولان مرتبط بایستی این مهم را با جدیت دنبال کنند.

فرماندار خمین عنوان کرد؛

لزوم گسترش فعالیت های قرآنی در زادگاه بنیان گذار انقلاب

به نقل از خبرگزاری مهر، سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم قرآنی خمین اظهار داشت: اعتبارات طرح توسعه دانشکده های شهرستان خمین تخصیص یافته است و مسئولان در یک بستر مناسب همراهی و همدلی زمینه ارتقا و تعالی هر چه بیشتر دانشکده علوم قرآنی را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: دانشکده علوم قرآنی خواستگاه فرهنگ و معنویت نسل امروز جامعه است و با فراهم کردن امکانات و ظرفیت های لازم و رفع مشکلات این حوزه تلاش می شود تا با جذب هرچه بیشتر  دانشجویان و تحصیل در مراکز قرآنی و دینی به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بپردازیم.

در این مراسم همچنین، حجت الاسلام عیسی ساجدی فرد، رییس جدید دانشکده علوم قرآنی خمین بیان کرد: «ما می توانیم» واژه مورد نظر مقام معظم رهبری و امام راحل است که در زادگاه ایشان شهرستان خمین بایستی این واژه عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: امروز جهان تشنه معنویت است و تحصیل در رشته های قرآنی زمینه ترویج فرهنگ و پیام قرآنی را در سراسر جهان فراهم می کند.

رییس جدید دانشکده علوم قرآنی خمین خاطر نشان کرد : در زمان کنونی قرآن مهجور مانده و آن طور که شایسته می باشد اثرات عملی آن در جامعه نمایان نشده است.

ساجدی فرد ادامه داد: دانشجویان و مسئولان با عنایت ویژه به کلمه مقدس قرآن و به عنوان سربازان فرهنگی جامعه و امانت داران قرآن بایستی رسالت مهم قرآنی را ترویج و توسعه قرار دهند چراکه امروز با سرنگونی داعش، ثابت شده که حق با اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت