دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۵۴:۵۰

لازمه مواجهه با استکبار جهانی افزودن به بصیرت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: لازمه مواجهه با استکبار جهانی شناخت دشمن و افزودن به بصیرت و آگاهی عمومی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

لازمه مواجهه با استکبار جهانی افزودن به بصیرت است

بصیرت

لازمه مواجهه با استکبار جهانی افزودن به بصیرت است

به نقل ازخبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام و المسلمین محمود عظمتی صبح امروز در جمع بسیجیان به مناسب 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار، الزامات مواجهه با استکبار جهانی را شناخت دشمن و راهبردهای آن و افزودن به بصیرت و آگاهی عمومی دانست.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین خصایص استکبار جهانی اتکای آن به عنصر تروریسم است و بهره‌برداری از آن برای نیل به اهدافش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان ادامه داد: شیطان بزرگ آمریکا در مصاف‌های متعدد که با انقلاب اسلامی داشته است بارها شکست خورده، اما این موضوع نه‌تنها باعث یاس و نامیدی آمریکا نشده، بلکه خشمگینانه‌تر و غضبناک‌تر وارد مرحله‌ای دیگری از جنگ با انقلاب اسلامی شده که فوق‌العاده پیچیده‌تر بوده است.

وی ادامه داد: روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و این امر نشان‌دهنده اهمیت درس‌ها و عبرت‌های تاریخی مواجهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه دلیجان افزود: معنای استکبار جهانی این است که دولت‌ها و قدرت‌هایی در دنیا هستند که نسبت به ملت‌های دیگر با برخورد استکباری و زورگویانه مواجه می‌شوند، ثروت آنها را می‌برند، در حکومت‌های آنها دخالت می‌کنند در سیاست‌های آنها دخالت می‌کنند و آنها را وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف پلید خود قرار می‌دهند.

 عظمتی گفت: ملت ایران در روز 13 آبان بار دیگر خشم و نفرت خود از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد و از سیاست‌های استثماری آن اعلام انزجار خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت