یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۵:۵۶

لازمه توسعه فضای اشتغال حمایت موثر از تولیدکنندگان است

رئیس دادگستری ساوه گفت: رفع موانع حوزه تولید و حمایت مؤثر از تولیدکنندگان و صنعت‌گران بسترساز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه فضای اشتغال در کشور است.

لازمه توسعه فضای اشتغال حمایت موثر از تولیدکنندگان است

حمایت موثر از تولیدکنندگان

لازمه توسعه فضای اشتغال حمایت موثر از تولیدکنندگان است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،هادی ملکی ظهر امروز در دومین بازدید اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از سه واحد تولیدی و صنعتی ساوه با اشاره بر ضرورت حمایت از واحدهای صنعتی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان به وحدت و همدلی نیازمندیم تا در مسیر رشد و توسعه اقتصادی حرکت به سمت افزایش تولید، کاهش بیکاری، کاهش تورم و افزایش مصرف کالای داخلی گام برداشت.

وی افزود: رفع موانع حوزه تولید و حمایت مؤثر از تولیدکنندگان و صنعت‌گران بسترساز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه فضای اشتغال در کشور است و این امر سبب جهشی فزاینده در راستای اعتلای تولیدات داخلی، رشد اقتصادی و خودکفایی می‌شود.

رئیس دادگستری ساوه تصریح کرد: درراستای سیاست‌های کلی مورد نظر دستگاه قضائی از هرگونه فعالیت اقتصادی منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان حمایت می کنیم.

ملکی بیان کرد: علی‌رغم برخی مشکلات فراروی تولید و صنعت، واحدهای تولیدی و صنعتی موفق بسیاری وجود دارند که با کار آفرینی موفق توانسته‌اند نقش به سزایی را در اشتغال داشته باشند، بنابراین حمایت از تولید و صنعت هم‌سو با سیاست اقتصاد مقاومتی از استان ابلاغ شده است که در این زمینه به صورت دوره‌ای بازدیدهایی از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن شهرستان ساوه در سایه همکاری و وحدت می‌توانیم شاهد بسترسازی برای صادرات انواع کالاها و رونق و پویایی اقتصاد کشور باشیم.

رئیس دادگستری ساوه عنوان کرد: بنابراین امیدواریم که به‌دنبال این بازدید مسائل و مشکلات مالی و قضایی واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت