پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۵:۴۱

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت به سمت منابع و درآمد پایدار است

شهردار ساوه گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در ساوه حرکت به سمت منابع و درآمد پایدار است.

شهردار ساوه:

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت به سمت منابع و درآمد پایدار است

سیدمهدی حسینی

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت به سمت منابع و درآمد پایدار است

به نقل از تسنیم،سیدمهدی حسینی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید ساوه با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به شهروندان ساوجی اظهار داشت: از حسن توجه شورای دوره پنجم و مسئولان شهرستانی و استانی که بنده را به‌عنوان شهردار شهر ساوه انتخاب کردند تشکر می‌کنم و سکانداری این مجموعه را به بنده واگذار کردند.

وی افزود: با توجه به بحث ارزش افزوده باید قبول کرد که حال شهر ساوه خوب نیست و تصمیم‌گیری برای مدیریت شهری و شهرداری بسیار سخت بود که از محل امن فرمانداری ساوه به یک محل طوفانی بروم آنچه سبب شد این مسیر سخت را انتخاب کنم ذوق و شور خدمت به مردم ساوه بود.

شهردار ساوه تصریح کرد: در طول فعالیت چندین ساله در این شهر چیزی جز محبت و قدرشناسی از مردم ساوه ندیدیم واین مردم شایسته بالاترین خدمت در تمام سطوح هستند از خداوند توفیق خدمت‌گزاری در انجام این مسئولیت بزرگ که بیش از 400 وظیفه به صورت مستقیم برای آن تعیین شده است، را دارم که بتوانم پاسخگوی اعتماد اعضاء شورا، مردم و مسئولان شهرستانی و استانی باشم.

حسینی بیان کرد: یکی از موتورهای بزرگ شهرداری به اسم ارزش افزوده خاموش شده است، مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه‌ای دارند و امروز در ساوه می‌بینیم وقتی اقتصاد مقاوم نیست با کوچک‌ترین تغییر شهر دچار بحران می‌شود و شهرداری ساوه در مرحله نخست نیاز به مدیریت بحران دارد و بعد بتوانیم کارهای اساسی دیگری را شروع کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و عمرانی نیست بلکه مجال و خواستگاهی برای همه مردم و مسئولان است تا بتوانیم با سیاست‌و تصمیات درست برای سعادت مردم و شهر تلاش کنیم وما شاهد بودیم هرکجا که در انجام تصمیات مردم نادیده گرفته شوند با شکست مواجه شدیم.

شهردار ساوه عنوان کرد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که به سمت منابع و درآمد پایدار برویم، منابع درآمد پایداری که مردم در آن مشارکت داشته باشند، اگر به این دیدگاه رسیدیم که ارزش افزوده کم ارزش‌ترین منابع درآمد است آن زمان با افتخار می‌توانیم بگوییم مدیریت اقتصادی موفقی را داریم.

حسینی اضافه کرد: با توجه به سوابقی که در شهرداری ساوه و فرمانداری این شهرستان داشتم اما متاسفانه در اکثر برنامه‌هایی که می‌بینیم مشارکت مردم پایین است باید این فرصت را برای مردم فراهم کنیم، اعتماد عمومی مردم را جلب کنیم و تصویر خوبی از آینده برای مردم شهر داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری بدون کمک مردم، نخبگان ومعتمدان نمی‌تواند روبه رشد برود، ماروی شرافت وخانواده شهرداری سرمایه‌گذاری کردیم و امیدواریم با همدلی و همکاری مجموعه شهرداری مشکلات برطرف شود و به اهداف مورد نظر برسیم، شهری آباد که درخور شان این مردم باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت