شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۳:۱۱

كشف ۴۷ هزار ليتر الكل در يك كارگاه توليدي غيرمجاز

فرمانده انتظامي استان مرکزی از شناسايي يك كارگاه توليدي غيرمجاز الكل در اطراف شهرستان فراهان خبر داد و گفت:‌ در بازرسي انجام شده از اين كارگاه غير مجاز، ۴۷ هزار ليتر الكل كشف شد.

در فراهان؛

كشف ۴۷ هزار ليتر الكل در يك كارگاه توليدي غيرمجاز

سردار “حسن مفخمي شهرستاني” فرمانده انتظامي استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: با تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با محتكران و مخلان نظام توليد و عرضه اقلام پزشكي مورد نياز مردم، ماموران انتظامي شهرستان فراهان در انجام تحقيقاتي شبانه روزي از فعاليت افرادي در خصوص توليد و عرضه الكل در يك كارگاه غيرمجاز در حومه شهر فرمهين مطلع شدند.

مفخمی شهرستان اضافه كرد: با تكميل تحقيقات پليس و در مراقبت هاي نامحسوس انجام شده، اين كارگاه شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: در بازرسي انجام شده از اين كارگاه توليدي مقدار ۴۷ هزار ليتر الكل كه بخشي از آن به صورت بسته بندي و آماده عرضه تهيه و مقاديري از آن نيز در يك خودروي تانكردار بارگيري شده بود، كشف شد.

وي اضافه كرد: مراحل قانوني لازم براي دعوت از كارشناسان مربوطه براي بررسي الكل هاي كشف شده در حال انجام بوده و ۲ فرد دستگير شده در اين عمليات نيز با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت