سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۵۸:۲۱

مسابقات قهرمانی تنیس بانوان استان مرکزی در شازند پایان یافت

نایب رئیس هیأت تنیس استان مرکزی گفت: مسابقات قهرمانی تنیس بزرگسالان بخش بانوان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر در شازند پایان یافت.

قهرمانی تنیس بانوان

مسابقات قهرمانی تنیس بانوان استان مرکزی در شازند پایان یافت

به گزارش پیک راستان به نقل از مهر در گفتگو با ماریا خسروی: این پیکارها با شرکت ورزشکاران شهرهای، اراک، شازند، ساوه و دلیجان به صورت تک حذفی در زمین اختصاصی تنیس شازند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیگیری شد.

وی افزود: رقابت‌ها با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت تنیس قهرمان بانوان کشور برگزار شد که در نهایت، الهام دریایی از اراک عنوان قهرمانی را به دست آورد، فاطمه صبوری از شازند عنوان نایب قهرمان را کسب کرد و پرستو بطحائی و سیمین بختیاری هردو از اراک به طور مشترک سوم شدند.

نایب رئیس هیأت تنیس استان مرکزی، با اشاره به اینکه زمین تنیس شازند، از جمله زمین‌های کم نظیر و استاندارد کشور به شمار می‌رود که با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال با مساعدت چند خیّر، شهرداری و اداره ورزش و جوانان شازند احداث شده است، افزود: این مسابقات به میزبانی هیأت شازند زیر نظر هیأت تنیس استان مرکزی با مساعدت مسئولان شهری شازند برگزار شد و عصمت سالاری به عنوان داور و محمد رضا نوری به عنوان مدیر مسابقه بر این رقابت‌ها نظارت داشتند.مسابقات قهرمانی تنیس بانوان استان مرکزی در شازند پایان یافت

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت