یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۰۲:۰۹

قطب صنعت کشور جای استاندار ناکارآمد نیست

کریمی گفت:مردم استان مرکزی از رئیس جمهور دوازدهم انتظار دارند دراسرع وقت برای استانی که قطب صنعت و مشاهیر کشور است استانداری از میان مدیران بومی توانمند انتخاب کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در صحن علنی مجلس:

قطب صنعت کشور جای استاندار ناکارآمد نیست

قطب صنعت کشور جای استاندار ناکارآمد نیست

قطب صنعت کشور جای استاندار ناکارآمد نیست

به نقل از اراک امروز؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور اخیر تهران گفت: اگر امروز در سایه آرامش و امنیت در خانه ملت در امر قانونگذاری مشغول هستیم مرهون خون هزار شهیدی هستیم که با نثار جان خود امنیت، آرامش، اقتدار و مردم سالاری را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

کریمی حادثه تروریستی اخیر تهران را سند دیگری از جنایت های استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: جا دارد از تلاش های حافظان امنیت در کشور تقدیر و تشکر کنیم که امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: برای بهبود فضای امنیت کشور لازم است توجه ویژه ای از لحاظ تقویت امکانات برای نیروهای نظامی، امنیتی و پرسنلی داشته باشیم.

وظیفه منتخبان مردم،عمل به وعده ها و ادای دین مردم

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به انتخابات پرشور ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: مردم با لبیک گویی به ندای رهبر انقلاب اسلامی حضور پرشوری را در پای صندوق های رای داشتند و با حضور خودشان بار دیگر مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند.

کریمی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور گسترده از این انتخابات سربلند بیرون آمد بیان کرد: کشورهای مختلف از حضور گسترده مردم کشورمان در انتخابات به عنوان دموکراسی واقعی و مردم سالاری یاد کردند.

وی ادامه داد:امروز وظیفه منتخبان شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری است تا با عمل به وعده ها و انجام وظایف قانونی دین خود را به مردم ادا کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتخاب مجدد روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوازدهم ایران گفت: دولت دوازدهم باید با آسیب شناسی دولت یازدهم با طی مسیر بهتر دوره جدید را آغاز کند تا شاهد تحولات بیشتری در بخش های مختلف کشور باشیم.

کریمی با بیان اینکه روحانی در انتخابات اخیر در استان مرکزی موفق نبوده است افزود: روحانی در سطح ملی ۵۷ درصد آرا را کسب کرده است در حالی که در استان مرکزی موفق به کسب ۴۷ درصد آرا شد.

انتخاب مدیران نالایق مهمترین دلایل نارضایتی مردم استان از روحانی

وی مهمترین دلایل نارضایتی مردم استان مرکزی از رییس جمهور را انتخاب استاندار و مدیران نالایق و ناکار آمد عنوان کرد و افزود: استان مرکزی دارای ظرفیت های گسترده ای در بخش های مختلف است که بهره گیری مناسب از این ظرفیت ها، سهم بیشتری را در توسعه اقتصاد ملی به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخاب استانداری که با امور صنعتی و اقتصادی استان آشنایی ندارد نمی تواند گزینه مناسبی برای مدیریت استان مرکزی باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل مدیریت نامناسب، طی دو سال اخیر شاهد اعتراضات گسترده کارگری در سطح استان مرکزی بوده ایم.

کریمی با تاکید بر وجود نیروهای توانمند بومی در استان اظهار کرد: رئیس جمهور از مدیران بومی توانمند برای اداره استان استفاده کند.

رویکرد جناحی و انحصارطلبانه مدیران استان مرکزی

وی با بیان اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و همدلی است ادامه داد: آقای روحانی همان طور که خودتان اعلام کردید بعد از انتخابات،صحنه رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود، که متاسفانه این دید در مدیران ارشد استان مرکزی وجود ندارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار مرکزی در اولین جلسه شورای اداری استان مرکزی بعد از انتخابات اعلام کرده است مدیرانی که در زمان انتخابات همکاری لازم را با دولت نداشته اند باید از مدیریت استان حذف شوند که این رویکرد جناحی و انحصار طلبانه با رویکرد آقای روحانی در تضاد است.

انتظار مردم استان از رئیس جمهور دوازدهم؛

جبران عقب افتادگی ها با انتخاب استاندار شایسته برای قطب صنعت کشور

کریمی اظهار کرد: مردم استان مرکزی از رئیس جمهور دوازدهم انتظار دارند در اسرع وقت برای استانی که قطب صنعت و مشاهیر کشور است استانداری در تراز استان امام راحل انتخاب کند و در استان مرکزی هم مدیران بومی خوبی برای انتخاب وجود دارد که می توان از آنها بهره گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری دوازدهم با انتخاب فرد شایسته برای استانداری مرکزی برخی از عقب افتادگی ها و مشکلات استان مرکزی را جبران کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی،در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت دوازدهم تلاش برای رفع مشکلات آلودگی هوای اراک با تخصیص مناسب اعتبارات، تخصیص اعتبارات سفر هیات دولت به استان، تعیین سهم دقیق میزان آلایندگی های اراک، خنداب و شازند، توجه به زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب، ایجاد بخش جدید در شهرستان اراک به مرکزیت داودآباد و بخش قره کهریز را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت