پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۴:۵۰

قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان بالا در ساوه به‌زودی نهایی می‌شود

استاندار مرکزی گفت: قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی ساوه با راندمان بالا به‌زودی نهایی می‌شود.

استاندار مرکزی:

قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان بالا در ساوه به‌زودی نهایی می‌شود

نیروگاه سیکل

قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی با راندمان بالا در ساوه به‌زودی نهایی می‌شود

به نقل از تسنیم، محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های استان اظهار داشت: قرارداد رنو فرانسه چند روز پیش نهایی شد و قرارداد نیروگاه سیکل ترکیبی در ساوه هم با راندمان بالا به‌زودی نهایی می‌شود.

وی افزود: با وجود تمام مشکلاتی که بوده بسیاری از طرح‌های اساسی و مورد مطالبه مردم مورد توجه قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به انجام آبرسانی به خمین، ساوه، نیم‌ور، محلات و بسیاری از طرح‌های کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم مسئله اصلی کشور شناسایی شد و همه قوا، شخص مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر آن تاکید کردند رونق اقتصاد و بحث اقتصاد بود که پس از مسئله‌یابی به راه حل کاهش آلام اقتصاد هم رسیدیم و کارآمدترین نسخه را اقتصاد مقاومتی یافتیم.

زمانی‌قمی بیان کرد: در استان مرکزی هم این مسئله‌یابی انجام شد و 43 جلسه اقتصاد مقاومتی سال گذشته و 13 جلسه را امسال برگزار کردیم، با اینکه رنج بیکاری به‌ویژه بیکاری جوانان تحصیل‌کرده ما را رنج می‌دهد اما نرخ بیکاری استان پایین‌تر از همه کشور بوده و نرخ بیکاری آن 7.3 درصد است.

وی ادامه داد: در صادرات و واردات هم تراز مثبت داشتیم و تراز صادرات و واردات استان در چهارماهه ابتدای امسال 196 میلیون دلار مثبت است، مصرف برق صنعتی استان هم گفته شد که 6.8 درصد مثبت بوده و این بیانگر اضافه شدن واحدهای جدید یا برگشتن واحدهای دچار مشکل به چرخه تولید است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در مدت چهار سال دولت یازدهم 919 واحد با چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید و درآمدهای استان که در چهارسال دولت دهم دو هزار و 330 میلیارد تومان بود در چهارسال دولت یازدهم به بیش از 9 هزار میلیارد تومان رسید و همه این موارد بیانگر این بوده که دولت مسیر درستی را انتخاب کرده است.

زمانی‌قمی اضافه کرد: 550 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی توسط وزارت اقتصاد در سال 95 نهایی شد.

وی با اشاره به حوزه شهیدان و ایثارگران استان گفت: خانواده دولت برای تحقق امور ایثارگران همه حمایت‌ها را انجام می‌دهند و بنده به‌عنوان نماینده دولت موظف هستم که تصمیمات دولت را در حد توان تحقق بخشیده و لوازم آن را فراهم کنم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت