جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۴۸:۲۶

“قانون” و “قانونمداری” باید سرلوحه کار شورای شهر اراک قرار گیرد

فرماندار اراک گفت: “قانون” و “قانونمداری” باید سرلوحه کار شورای شهر اراک قرار گیرد.

فرماندار اراک:

“قانون” و “قانونمداری” باید سرلوحه کار شورای شهر اراک قرار گیرد

قانون و قانونمداری

“قانون” و “قانونمداری” باید سرلوحه کار شورای شهر اراک قرار گیرد

به نقل از تسنیم، حسین بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تحلیف و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به شورای جدید اظهار داشت: اعضای شورا باید به گونه‌ای عمل کنند که در پایان دوره 4 ساله خود کارنامه خوب و موثری از از خود به جا بگذارند.

وی افزود: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند که همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند و همچنین آماده هستند تا با حضور خود در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

فرماندار اراک تصریح کرد: باید برای قدردانی از حضور پررنگ مردم در انتخابات تلاش کنیم تا در هر جایگاهی که هستیم وظیفه خود را انجام دهیم.

بختیاری بیان کرد: جمعیت شهرستان اراک 43 درصد از استان مرکزی را شامل می‌شود  و به دلیل اینکه اراک در مرکز استان قرار دارد و معمولا نخبگان  و احزاب سیاسی در این شهرستان فعال‌تر هستند سختی در این شهرستان با قدری سختی همراه است و از همه مهمتر انتخاباتی که در این شهر برگزار شد با همدلی و همراهی هیئت اجرایی همراه و همانند سایر انتخابات از تخلف به دور  و انتخاباتی سالم بود و ما هم امانتداری خود را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: فرمانداری در کنار دستگاه‌های اجرایی است و همکاری خود را اعلام می‌کند و همچنین امیدواریم دولت تدبیر و امید هم بتواند در این دوره نتیجه تلاش خود را بیشتر به منصه ظهور برساند و مردم از تصمیمات کارشناسی و زیربنایی که در دولت یازدهم اتخاذ  شد در دولت دوازدهم بهره ببرند.

فرماندار اراک اضافه کرد: امیدواریم آن چه دعدغه این نظام است در زمینه اشتعال، اقتصاد و مسائل  رفاهی در این دولت به بهترین نحو از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت