شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۷:۳۶

فعالیت ۹ هزار نشریه دارای مجوز در سطح کشور/استان مرکزی در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات از برنامه عقب است

معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حال بیش از ۹ هزار نشریه دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند گفت: یکی از استان های کشور به تنهای دارای ۳۵۰ نشریه و ۱۸ روزنامه است.

معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد:

فعالیت ۹ هزار نشریه دارای مجوز در سطح کشور/استان مرکزی در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات از برنامه عقب است

نشریه

فعالیت ۹ هزار نشریه دارای مجوز در سطح کشور/استان مرکزی در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات از برنامه عقب است

به نقل از اراک امروز؛ اکبر ملکی، معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی با موضوع تشکیل خانه مطبوعات گفت: ایجاد خانه‌ مطبوعات در استان ها به عنوان یک تشکل صنفی، به ارتقای سطح مطبوعات و ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با اهالی رسانه کمک می کند.

ملکی با اشاره به اینکه تاکنون انتخابات خانه مطبوعات در ۲۴ استان به صورت الکترونیکی برگزار شده است اظهار کرد: از هشت استان باقی مانده برای برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هفت استان آمادگی برگزاری انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات از برنامه عقب است ادامه داد: در صورتی که شرایط مهیا شود می توانیم انتخابات خانه مطبوعات استان مرکزی را با هفت استان دیگر در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار کنیم.

معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه قرار است کارهای اداره کل استانی به خانه های مطبوعات واگذار شود افزود: ۱۸ وظیفه به خانه مطبوعات واگذار شده است.

ملکی با اشاره به اینکه درخواست عضویت در خانه مطبوعات استان مرکزی پایین است ادامه داد: تاکنون ۱۸ نفر درخوست عضویت داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۹ هزار نشریه دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند اظهار کرد: یکی از استان های کشور به تنهایی دارای ۳۵۰ نشریه و ۱۸ روزنامه است.

معاون اجرایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اضافه کرد: با این حجم بالای نشریات دولت توانایی کمک کردن همانند گذشته را ندارد.

ملکی با اشاره به اینکه سطح توقع مدیران نشریات استان مرکزی از دولت خیلی بالا است، ادامه داد: دولت اگر بخواهد همه هزینه های نشریات را پرداخت کند خودش صاحب نشریه ها می شود.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی خانه مطبوعات بسیاری از مشکلات صنفی نشریات و خبرنگاران را پوشش می دهد.

در این نشست تعدادی از مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری ها مسائل و مشکلات پیرامون حوزه کاری خود را بیان کردند.

photo_2017-09-25_13-26-09 photo_2017-09-25_13-26-17 photo_2017-09-25_13-26-19 photo_2017-09-25_13-26-23

انتهای پیام/ک

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت