سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۱۹:۲۹

فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهان

رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک های خیرین در حال تولید ماسک هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خبر داد

فعالیت ۱۵ کارگاه تولید ماسک در فراهان

به نقل از فراهان خبر؛ بسیجیان گروه های جهادی بسیج سازندگی فراهان در امری خداپسندانه بدون هیچ مزد و منتی مشغول تولید ماسک در کارگاه هستند.

سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: بسیجیان گروه های جهادی به‌صورت خودجوش و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حال تولید ماسک برای مردم هستند.

وی افزود:مردم ما همواره ثابت کردند که در بسیاری از حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان قادر به انجام امور و خدمت‌رسانی هستند.

رضایی اظهار کرد: ملت ایران همواره در سختی‌ها پشت یکدیگر هستند و این روزها نیز گروه های جهادی برای رفع بحران کرونا دست در دست یکدیگر دادند و با کمک هم و با تأمین تجهیزات بهداشتی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: در شهرستان فراهان ۱۵ کارگاه با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان و کمک های خیرین در حال تولید ماسک هستند.

وی خاطر نشان کرد: مردمی که امروز تجهیزات بهداشتی را به‌ صورت خودجوش تأمین می‌کنند همان مردمی هستند که در دوران دهه ۶۰ و جنگ پشت جبهه‌ها رزمندگان را پشتیبانی می‌ کردند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت