یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۲:۳۷

فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت‌رسانی به نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است

حمایت از کالای ایرانی

فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است

به نقل ازفارس،فتح‌الله حقیقی در بازدید از سازمان جمعیت هلال احمر ضمن تشکر از تلاش بی‌وقفه این مجموعه، نیروهای هلال احمر را انرژی‌بخش و مؤثر دانست و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان مرکزی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق و حضور مسافرین نوروزی در این استان نقش جمعیت هلال احمر در راهنمایی و ارائه اطلاعات و خدمات به مسافران بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت‌رسانی به نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تأکید بر برتری نشان جمعیت هلال احمر از لحاظ جایگاه مردمی و شمار داوطلبان علاقه‌مند برای مشارکت در برنامه‌های عام‌المنفعه، افزود: ترویج روحیه و فرهنگ داوطلبی در جامعه پیش از هر چیز منوط به مدیریت تعامل با سمن‌ها برای رسیدن به تفکر راهبردی در خصوص ارائه خدمات انسان دوستانه است.

حقیقی نقش سمن‌ها در ارائه خدمات جمعیت هلال احمر را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از ظرفیت سمن‌ها در راستای اهداف متعالی جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیشتر استفاده شود.

وی به نقش جوانان در هلال احمر اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای جوان داوطلب هلال احمر، ظرفیت‌های امداد‌رسانی بسیار زیادی دارند که باید از این ظرفیت به‌درستی و بیش از پیش در این جمعیت بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری مناسب را در مواقع اضطراری در کنار هلال احمر با همراهی، تعامل و همدلی لازم داشته باشند.

گفتنی است جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح نوروزی با استقرار ۲۳ پست طرح ایمنی و سلامت، ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و ۸ پست سیار طرح امداد و نجات نوروزی سال ۹۷ در سطح استان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت