شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۰۸:۱۵

فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: از نیروهای امنیتی و همچنین قوه قضائیه می‌خواهیم با کسانی که کشور را به آشوب می‌کشانند، امنیت را زیر سؤال می‌برند و به اموال مردم و کشور آسیب می‌زنند، برخورد قاطع و انقلابی کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود

صنایع استان مرکزی

فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است/با اخلال گران نظم و امنیت برخورد قاطع شود

به نقل از نسل فردا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به زندگانی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی باکرامت، بی‌بدیل در علم، در تقوا، زهد، تعلیم و تربیت، همسرداری، مبارزه با ظلم و ظالم بود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در طول تاریخ شاخص و نمونه و نور چشم پیامبراکرم(ص) بود. مردان و زنان باید راه و سیره‌ زندگانی ایشان را مورد توجه و الگوی خود قرار دهند چراکه خداوند ایشان را الگوی بشریت معرفی کرده و شأن نزول سوره «کوثر» به همین دلیل است.

اهمیت به نماز و نمازجماعت از دستورات مؤکد معصومین(ع) است

دری نجف‌آبادی در خصوص اهمیت نماز با استناد به احادیث و روایات ائمه‌ معصومین(ع) گفت: سفارش‌های معصومین(ع) در باب نماز و نماز جماعت بسیار است. چنانکه امام حسین علیه‌السلام در میان معرکه‌ جنگ، نماز جماعت را برپا کردند و امام صادق(ع) در آخرین لحظات حیات خویش مسلمانان را به برپاداشتن نماز سفارش کردند. شفاعت اهل‌بیت(ع) به کسانی که نماز را سبک می‌شمارند، نمی‌رسد.

انحراف بعد از معرفت، بیماری لاعلاج/فرقه‌های ضاله نمونه انحراف بعد از معرفت است

امام‌جمعه اراک با اشاره به نگرانی‌های پیغمبر اکرم(ص) در زمان بعد از خود گفت: یکی از نگرانی‌های پیامبراکرم(ص) برای امت خود، انحراف بعد از معرفت است. عوامل فاسد و فرقه‌های گوناگون و ضاله مانند بیماری لاعلاجی است که جامعه را درگیر و بیمار می‌کند. این فرقه‌ها بعد از معرفت خود نسبت به معارف دینی، از آن معارف اصیل و صحیح، منحرف شدند.

وی افزود: جولان دادن فرقه‌های ضاله نظیر دراویش گنابادی در کشور مسئله‌ تلخ و اسفباری است که منجر به خسارات زیادی شد و چهار تَن از افسران نیروی انتظامی و یک بسیجی به طرز دردناکی به شهادت رسیدند.

فرقه های ضاله مسئله ای خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت یاد شهدای خیابان پاسداران تهران بیان کرد: اسلام یک حقیقت و یک طریقت است، اسلام فقاهت است. اسلام ارتباطی با کشت و کشتار و اردوکشی‌های خیابانی ندارد. وقتی آمریکا، اسرائیل، آل سعود و منافقین از این فرقه‌ها حمایت می‌کنند این نشان می‌دهد که این فرقه‌ها با ظاهر اسلامی هستند و هیچ رنگ و بویی از اسلام نبرده‌اند. جوانان و جامعه هوشیار باشند فرقه‌های ضاله مسئله‌ خطرناکی برای جهان اسلام و جامعه است و موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه گران سرسختانه است.

نیروهای امنیتی و قوه قضائیه با برهم زنندگان امنیت و آرامش قاطعانه برخورد کند

دری نجف‌آبادی خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت کشور را به هم می‌زنند شد و افزود: از نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین قوه قضائیه می‌خواهیم با کسانی که کشور را به آشوب می‌کشانند، امنیت را زیر سؤال می‌برند، در خیابان‌ها اردوکشی می‌کنند، به اموال مردم و کشور آسیب می‌زنند و دشمن را شاد می‌کنند برخورد قاطع و انقلابی کند.

وی ادامه داد: خون شهدا و آرمان‌های انقلاب مقدس است و احدالناسی نمی‌تواند با آن‌ها بازی کند.

امام‌جمعه اراک با اشاره به حادثه‌ تلخ سقوط هواپیمای تهران یاسوج اظهار کرد: یاد و خاطره‌ تمامی جان‌باختگان این حادثه‌ تلخ را گرامی می‌داریم و از خدای متعال برای آنان مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران مرتبط با حمل‌ونقل کشور از شرکت‌های هواپیمایی تا وزارت راه و شهرسازی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنند که حوادثی از این قبیل و حوادث سابق مانند سانچی، قطار مشهد-تبریز و پلاسکو دیگر اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت