شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۴:۲۷

فرصت‌ها را برای رشد و اعتلای ایران اسلامی نسوزانیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات جامعه در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جدی است و ما نباید فرصت‌سوزی کنیم و نیاز است با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تلاش و سخت‌کوشی در تمام بخش‌ها گا‌م‌های بلندی برای پیشرفت ایران عزیز برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری:

فرصت‌ها را برای رشد و اعتلای ایران اسلامی نسوزانیم

اعتلای ایران اسلامی

فرصت‌ها را برای رشد و اعتلای ایران اسلامی نسوزانیم

به نقل از فارس، آیت‌الله قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در نشست اعضای شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: باید با همت بلند و اراده ملی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی قدم‌های موثری برداریم.
وی تصریح کرد: ملت ایران با عزم و اراده خود و با غنیمت دانستن فرصت‌ها توانستند انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن حفظ و حراست کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه سال ۹۷ فرصت جدیدی برای کشور است، افزود: مشکلات جامعه در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جدی است و ما نباید فرصت‌سوزی کنیم و نیاز است با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تلاش و سخت‌کوشی و برنامه‌ریزی کارشناسی شده در تمام بخش‌ها گا‌م‌های بلندی برای پیشرفت ایران عزیز برداریم.
دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت: مشکل بارندگی در کشور و همچنین مشکل فروش نفت، تهدیدات ترامپ و آل‌سعود بسیار جدی است و می‌طلبد با عزم و اراده ملی و مسئولیت‌پذیری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.
وی افزود: در سال ۹۷ باید با همت بلند اقدامات اساسی انجام دهیم تا در پایان سال راندمان کاری رشد ۲۰ درصدی را نشان دهد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اگر مبنای کار را بر روی رشد ۸ درصدی سیاستگذاری کنیم، در طی ۸ سال تولید ناخالص داخلی ۲ برابر شده و شاهد رشد خوبی خواهیم بود، اضافه کرد: با تضعیف بهره‌وری نباید همه ظرفیت‌ها را از دست داد، چرا که یکی از مولفه‌های بزرگ هر قدرتی، رشد اقتصادی آن کشور محسوب می‌شود که این امر مستلزم فرهنگ کار، تولید و عزم و اراده ملی است.
وی خاطر نشان کرد: باید با خرید کالای داخلی و مقابله با واردات کالا و تلاش مضاعف در حمایت از تولید داخل قدم‌های موثری در امر عزت و سربلندی ایران برداریم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت