شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۵:۴۲

فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت داوران در کشور فراهم است

داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال بانوان کشور گفت: احساس می‌کنم جا برای پیشرفت داوران ایرانی بسیار زیاد است و باید از فرصت‌های پیش رو نهایت بهره را برد.

داور بین‌‌المللی بازنشسته فوتبال بانوان کشور:

فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت داوران در کشور فراهم است

داوران

فرصت‌های بسیاری برای پیشرفت داوران در کشور فراهم است

به نقل از خبرگزاری فارس،پریسا مرادی در حاشیه نظارت داوری مسابقات فوتبال دختران نونهال کشور که به میزبانی اراک در حال برگزاری است، اظهار کرد: در رابطه با وضعیت داوران بانوان فوتبال کشور باید گفت که متاسفانه سیستم آموزشی موجود ضعف‌های فراوانی دارد و   کلاس پیشرفته داوری برای بانوان برگزار نمی‌شود.

 وی افزود: هم اکنون ضعف داوری بسیار زیادی در کشور وجود دارد  که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان با این ضعف‌ها روبرو هستیم.

داور بین‌المللی بازنشسته فوتبال بانوان کشور گفت: داوران خودشان به دنبال کسب اطلاعات به روز هستند تا ضعف‌های خودشان را برطرف کنند. مرادی با اشاره به مسابقات فوتبال دختران نونهال کشور که به میزبانی اراک در حال برگزاری است، بیان کرد: در این دوره از مسابقات با داوران درباره مسائل داوری مباحث زیادی مطرح شد، داوران حاضر در مسابقات با علاقه مطالب را دنبال و نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند.

مرادی گفت: احساس می‌کنم برای پیشرفت داوران  فرصت‌های بسیار زیادی فراهم است که باید با برنامه‌ریزی از این فرصت‌ها نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت