شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۲۲:۱۲

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور ارشد ۹۸/ ثبت‌نام نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تاکنون برای آزمون کارشناسی ارشد ۱۹۹ هزار و ۶۳۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: فرداشب آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون است.

توکلی:

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور ارشد ۹۸/ ثبت‌نام نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیان کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت ثبت‌نام برای آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌وچهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌پذیرد.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان برای کنکور ارشد ۹۸ ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۴ آذرماه ۹۷ تعداد ۱۹۹ هزار و ۶۳۵ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: به کلیه داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود که در مهلت باقیمانده تا پایان روز یکشنبه ۲۵ آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون همراه با اطلاعیه‌های منتشره از سوی این سازمان در صورت واجدالشرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.
انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت