جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۸:۰۱

فرآیند ثبت‌نام در۱۱۹ مهدکودک استان مرکزی آغاز شد

معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: فرآیند ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید در سطح ۱۱۹ مهد کودک استان در ایام شیوع کرونا آغاز شد.

اجتماعی؛

فرآیند ثبت‌نام در۱۱۹ مهدکودک استان مرکزی آغاز شد

«اعظم علی‌مددی» روز پنجشنبه افزود: بازگشایی مهدهای کودک بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در بهزیستی کشور صورت گرفته است و این مهم به معنای پذیرش کودکان برای نگهداری و آموزش نیست و مسئولان این بخش از این فرصت برای انجام امور اداری و ثبت نام سال تحصیلی جدید بهره می‌برند.
وی اظهار داشت: امور ثبت‌نام باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و ایجاد تمهیدات بهداشتی صورت بگیرد و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: بگشایش مهدهای کودک برای ارایه آموزش‌های مجازی ثبت نام سال تحصیلی جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی این اماکن با حضور حداکثر دو سوم نیروها در صورت نیاز پیش‌بینی شده است.
علی‌مددی  افزود: تهویه هوای اتاق و نوبت‌دهی بدون ایجاد ازدحام در فضای بسته، استفاده همه کارکنان از ماسک و  دستکش و نحوه درست استفاده از مواد ضدعفونی به مهدکودک‌ها ابلاغ شده است.
وی اظهار  داشت: بازگشایی مهدهای کودک برای پذیرش و ارایه خدمات به خانواده ها مشروط به مصوبه و اعلام ستاد کشوری مبارزه با کرونا است.

بیش از ۶۵۰ هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند و حدود ۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

هشت هزار و ۷۷ کودک زیر ۶ سال در ۱۲۵ مهد کودک زیر نظر ۳۵۰ مربی استان مرکزی نگهداری می‌شوند که ۵۳ واحد آن مهد روستایی با ۲ هزار و ۵۰۰ کودک است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت