پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۴۸:۰۱

فداکاری جریان انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

استاندار مرکزی گفت: تمام مردم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان باید نسبت به فداکاری جریان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آگاه باشند و بدانند که خانواده شهدا با چه صبر و فداکاری در راه آرمان‌های نظام ایستادگی کردند.

فداکاری جریان انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

فداکاری جریان انقلاب اسلامی

فداکاری جریان انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سیدعلی آقازاده پیش از ظهر امروز در جریان سفر به شهرستان تفرش به مناسبت دهه مبارک فجر در دیدار با خانواده شهید “تقی سعدی” اظهار داشت: حق طبیعی همه شهدا بود که در این دنیا بمانند و به زندگی طبیعی خود ادامه دهند، اما اهداف آنان چنان والا بود که توانستند با اهدای جان خود در پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین سهم را داشته باشند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران دارای قوه تفکر بالایی بودند، اما با از جان‌گذشتگی خود، آسایش را برای نسل امروز به ارمغان آوردند و در پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نقش‌آفرینی را داشتند و استقلال و سربلندی امروز کشور را هم وام‌دار بینش عمیق این عزیزان هستیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با تشویق و هدایت فرزندان خود در مسیر درست، سهم بیشتری در این پیروزی برعهده داشتند و درحال حاضر هم نسل امروز نیازمند دعای خیر آنها است.

آقازاده بیان کرد: تمام مردم جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان باید نسبت به فداکاری  جریان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آگاه باشند و بدانند که خانواده شهدا با چه صبر و فداکاری در راه آرمان‌های نظام ایستادگی کرده و فرزندان عزیزشان را در این راه دادند تا امروز اقتدار و عظمت ایران در تمامی نقاط جهان به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: وظیفه مسئولان این است که به امور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز توجه ویژه داشته باشند و به مسائل آنها رسیدگی کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: اگر امروز ملت ایران در آسایش و امنیت زندگی می‌کنند و این کشور به قدرت بزرگی نه تنها در منطقه بلکه در جهان تبدیل شده که هر جا نام از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌برند، لرزه بر پیکر استکبار می‌افتد همه و همه مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی است که شهیدان و رزمندگان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در دفاع از این خاک داشتند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت