پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۰:۵۴

فخرالدینی بازیکن فصل گذشته تراکتور به آلومینیوم اراک پیوست

میلاد فخر الدینی در پست تخصصی مدافع راست برای تیم آلومینیوم اراک توپ خواهد زد.

نقل و انتقالات لیگ برتر:

فخرالدینی بازیکن فصل گذشته تراکتور به آلومینیوم اراک پیوست

میلاد فخرالدینی

به گزارش پیک راستان میلاد فخرالدینی که در دوران سرمربی‌گری امیر قلعه نویی با پیراهن تیم استقلال تهران در ۴۸ مسابقه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مدافع راست به میدان رفته است، پس از مذاکره و توافق با مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک با ثبت قراردادی دو ساله به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شد تا پس از انجام معاینات پزشکی طی روز های آتی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم از سر گیرد.

فخرالدینی  ۳۱ ساله با پست تخصصی مدافع راست، متولد ۵ خرداد ۱۳۶۹ در شهر کرمان است و سابقه بازی در تیمهای مس کرمان، تراکتورسازی تبریز ، استقلال تهران، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان را نیز در کارنامه دارد و تجربه بالای وی می‌تواند کمک شایانی به تیم فوتبال آلومینیوم کند.

وی مجموعاً برای تیم های مختلف ۲۹۱ بار در لیگ برتر برای تیم های مختلف به میدان رفته است که علیرغم دارا بودن پست دفاع راست ۱۸ گل به ثمر رسانده است ؛که آمار خوبی برای یک مدافع محسوب میگردد. از افتخارت وی می توان به قهرمانی در جام حذفی در سال های ۹۳ و ۹۶ به ترتیب با تیم های تراکتور سازی تبریز و نفت تهران و همچنین نایب قهرمانی با تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی اشاره کرد.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت