جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۳۳:۵۰

فاصله ساوه به تهران با بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر به کمتر از ۲۵ دقیقه می‌رسد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه روند راه‌اندازی قطار سریع‌السیر ساوه به تهران تسریع شود، گفت: اگر بتوانیم قطار سریع‌السیر ساوه-تهران را به بهره‌برداری برسانیم فاصله این شهر با استان تهران به کمتر از ۲۵ دقیقه می‌رسد.

نماینده مردم ساوه در مجلس:

فاصله ساوه به تهران با بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر به کمتر از ۲۵ دقیقه می‌رسد

قطار سریع‌السیر

فاصله ساوه به تهران با بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر به کمتر از ۲۵ دقیقه می‌رسد

محمدرضا منصوری در دیدار با روسای دانشگاه پیام‌نور سراسر استان مرکزی با اشاره به اثرگذاری دانشگاه‌ها بر جامعه اظهار داشت: کسانی که فرهیختگان دانشگاهی محسوب می‌شوند به طور قطع در جامعه هم تاثیرگذار هستند.

وی افزود: خوشبختانه پس از تجربه 30 سال تدریس در دانشگاه در این مکان حاضر شده‌ام و تجربه ثابت کرده که فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور در شهر صنعتی ساوه افراد باسواد تلقی می‌شوند و این مسئله بسیار خوشایند است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: دانشجویان پیام‌نور به اجبار 14 فصل اقتصاد می‌آموزند و این درحالی است که دانشگاه‌های آزاد تنها هفت واحد از این مبحث را ارائه می‌دهند.

منصوری ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور تاکنون رسالت خود را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده و همین امر سبب جلب رضایت مسئولان شده است.

وی عنوان کرد: ما شعب این دانشگاه را در سطح استان مورد بررسی قرار می‌دهیم و باید گفت تمام نمایندگان در کنار هم در تمامی نهادها در تلاش‌اند تا حتی‌الامکان مشکلات موجود را سامان‌دهی کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به احداث مسیر ریلی ساوه به تهران گفت: ساوه با استان تهران فاصله بسیار اندکی دارد و اگر بتوانیم قطار سریع‌السیر این مسیر را به بهره‌برداری برسانیم فاصله این شهر با استان تهران به کمتر از 25 دقیقه می‌رسد که این امر رونق را به ساوه می‌آورد.

منصوری خاطرنشان کرد: احداث این مسیر سبب جابجایی و تبادل آسان‌تر دانش دانشگاهی توسط دانشجویان می‌شود و باید تاکید داشته باشیم که هر جا استان به پیشرفت برسد مالیات و سود آن در کل استان تقسیم می‌شود و اگر استانمان را تقویت کنیم رشد به این منطقه پا می‌گذارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت