جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۴۹:۲۴

غفلت از آسیب‌های اجتماعی زمینه بروز آسیب‌های جدی‌تر را برای جامعه فراهم می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: آسیب‌ها اجتماعی اگر مورد توجه قرار نگیرد و به غفلت سپرده شود آسیب‌های جدی به جامعه وارد می‌کند که باید با برنامه‌های عملیاتی و بررسی راهکارهای مناسب به این موضوع رسیدگی شود.

معاون استاندار مرکزی:

غفلت از آسیب‌های اجتماعی زمینه بروز آسیب‌های جدی‌تر را برای جامعه فراهم می‌کند

آسیب‌های اجتماعی

غفلت از آسیب‌های اجتماعی زمینه بروز آسیب‌های جدی‌تر را برای جامعه فراهم می‌کند

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای اداری محلات اظهار داشت: شهرستان محلات از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف اقصادی و گردشگری از جمله معادن غنی سنگ، پایتخت گل و گیاه کشور و ماهی‌های زینتی برخوردار است و در بخش مشارکت‌های مردمی با اقدام‌های انجام شده دارای رتبه برتر در سطح کشور است که از این لحاظ یکی از شهرهای شاخص استان محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه افکنی بین اقوام و اقشار مختلف و جنگ های نیابتی با به وجود آوردن گروه‌های خبیثه‌ای چون داعش که تظاهر به دین اسلام و شرعیت دارند در صدد ضربه به اسلام ناب بر آمدند که هیچ کدام از این تحرکات تکراریشان جوابگو نبوده و نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت وحدت پایه گذاری شده توسط امام خمینی(ره) که توسط مقام معظم رهبری در حال ادامه پیدا کردن بوده، از چهره بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار است و حضور ایران در نشست‌های مهم دنیا نشات گرفته از این امر است و با تدبیر از این تحدیدها فارق آمده ایم.

حقیقی با اشاره به ایجاد هماهنگی در سطح شهرستان توسط فرمانداران گفت: هویت اصلی فرماندار به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان هماهنگی با دستگا ه ها و سازمان ها و ایجاد تعامل و پیگیری امور در چارچوب قوانین و مقررات در شهرستان است.

وی ادامه داد: چهار نکته باید مورد توجه فرمانداران قرار گیرد، نخست آنکه باتوجه به فرمایشات و معنویات مقام معظم رهبری توجه ویژه به موضوع اقصاد مقاومتی به عنوان یک ضر‌ورت است که باید عملیاتی شود و مصوبات این کارگروه اجرایی گردد و با ایجاد بستر امنیت در سرمایه گذاری به رشد و توسعه اقتصادی و تسهیل در امور سرمایه گذاری کمک شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: دومین موضوع که مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت مردان است آسیب‌های اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که این آسیب‌ها اگر مورد توجه قرار نگیرد و به غفلت سپرده شود آسیب‌های جدی به جامعه وارد می‌کند که باید با برنامه‌های عملیاتی و بررسی راهکارهای مناسب به این موضوع رسیدگی شود.

حقیقی عنوان کرد: امنیت در سطح جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد که نه تنها نیروی انتظامی بلکله تمامی دستگاه‌های ذیربط با هماهنگی در این زمینه باید در بهبود شاخص‌های این حوزه اقدام کند.

وی اضافه کرد: نکته حایز اهمیت دیگر برای مسئولان به عنوان خادمان ملت تکریم مردم است که علاوه بر برگزاری جلسات ملاقات مردمی باید مردم این تکریم را احساس کرده و با عمل به وعده‌ها آن را ببینند تا مشارکت مردمی و اتحاد تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: توجه به جایگاه و شان افراد به ویژه جوانان و بانوان بسیار مثمر ثمر است که حقوق و جایگاه آنان مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه از خدمات زینی‌وند فرماندار سابق محلات تقدیر و محمد کردی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری محلات با حفظ سمت معارفه شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت