جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۴:۳۶

عناوین برنامه های هفته بسیج اصناف استان مرکزی اعلام شد

حیدری با بیان اینکه برای هر روز هفته بسیج اصناف نام بخصوصی انتخاب شده است، گفت: بر همین اساس برنامه‌هایی متناسب با نام هر روز هفته بسیج اصناف، در سراسر استان اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی:

عناوین برنامه های هفته بسیج اصناف استان مرکزی اعلام شد

هفته بسیج اصناف

عناوین برنامه های هفته بسیج اصناف استان مرکزی اعلام شد

رحیم حیدری مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی در گفتگو با  اراک امروز؛ با اشاره به فرارسیدن روز بسیج اصناف گفت: چهارم شهریور ماه که همزمان با سالروز شهادت شهید عراقی،شهید شاخص سازمان بسیج اصناف است به عنوان روز این قشر نامگذاری شده است و بر همین اساس همچون سال‌های گذشته برنامه‌های هفته بسیج اصناف را از ۲۹ مرداد تا چهارم شهریور برگزار می‌کنیم.

حیدری با بیان اینکه برای هر روز این هفته نام بخصوصی انتخاب شده است، اظهارکرد: بر همین اساس برنامه‌هایی متناسب با نام هر روز هفته بسیج اصناف، در سراسر استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: دیدار روسای اتحادیه های صنفی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک، افتتاح ۵ پایگاه جدید در مرکز استان ( پایگاه پوشاک – پایگاه نانوایان – پایگاه لوازم آرایشی بهداشتی – پایگاه خیاطان – پایگاه دستگاه های مخابراتی )، اقامه نماز در برخی از مراکز تجاری استان، حضور سازمان یافته بسیجیان اصناف استان در نماز جمعه و برگزاری همایش ویژه خیاطان و آرایشگران خواهر بخشی از برنامه ها است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی بیان کرد: نشست با روسای اتحادیه ها با موضوع محرومیت زدایی، برگزاری نشست ویژه با عنوان یاوران معروف، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج اصناف، برگزاری دوره های فقه بازار، برگزاری نشست تخصصی با حضور خواهران شاغل در بازار با محوریت فرصت ها و آسیب ها، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری مراسم ویژه روز قشر در مساجد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت