شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۱:۰۵

عملیات اجرایی کاهش سوانح رانندگی در محورهای دلیجان انجام شد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلیجان گفت: اصلاح شیب محورهای دلیجان به منظور کاهش شدت سوانح رانندگی در مدت دو ماه انجام شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلیجان

عملیات اجرایی کاهش سوانح رانندگی در محورهای دلیجان انجام شد

محورهای دلیجان

عملیات اجرایی کاهش سوانح رانندگی در محورهای دلیجان انجام شد

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به اصلاح محورهای شهرستان دلیجان اظهار داشت: در ماه‌های مرداد و شهریور از کیلومتر 30 تا 38 محور دلیجان به اصفهان با تهیه مصالح رودخانه‌ای، حمل و پخش به حجم عملیاتی 48 هزار متر مکعب و  پنج کیلومتر از محور برگشت دلیجان به اصفهان اصلاح شده است.

وی افزود: برای کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از تصادفات جاده‌ای در اثر انحراف و واژگونی اصلاح شیب ضروری است که در این راستا مابین دو لاین از تقاطع فرنق تا پل هستیجان به طول 400 متر عملیات خاکریزی به حجم یک هزار و 350 مترمکعب مصالح رودخانه‌ای انجام شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلیجان تصریح کرد: اصلاح قوس افقی در کیلومتر 26 محور دلیجان به اصفهان هم انجام شد، این عملیات که برای آن یک هزار مترمکعب مصالح تهیه شده تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباسی با اشاره به اصلاح رمپ ورودی روستای رباط ترک در محور اصلی دلیجان به اصفهان گفت: این رمپ ورودی به مساحت سه هزار متر مکعب شامل خاک‌ریزی، خاک‌برداری و آماده‌سازی برای آسفالت انجام شده است.

وی بیان کرد: رمپ ورودی دوربرگردان قالهر و تقاطع فرنق هم اصلاح شده که اصلاح این دوربرگردان‌ها به کاهش تصادفات جاده‌ای و روان‌سازی ترافیک کمک می‌کند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلیجان ادامه داد: در مدت این دو ماه پارکینگ‌های حوزه استحفاظی پاک‌سازی شده، همچنین دو دستگاه پارکینگ رباط ترک به مساحت پنج هزار متر مربع با خاک ریزی یک هزار و 500  متر مکعب احداث شده‌اند.

عباسی با اشاره به لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نراق به مشهداردهال به طول چهار کیلومتر گفت: 320 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی محورهای دلیجان خط کشی شده است.

وی اضافه کرد: تهیه و نصب چهار دستگاه پایه چراغ چشمک‌زن در محور دلیجان به اصفهان، تهیه و نصب 60 عدد سرعت‌گیر پلاستیکی در محور دلیجان به محلات، تهیه و جمع‌آوری 300 پایه تابلوهای مستعمل و تهیه، نصب و بازسازی 250 عدد علائم آسیب دیده از دیگر اقدامات این اداره در دو ماه گذشته  است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت