یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۱۳:۱۶

عده‌ای عناصر خودفروخته و دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عده‌ای عناصر خودفروخته و دشمنان خارجی درصدد تضعیف خدمات نظام هستند که مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان وظیفه دارند با تمام قوا با توطئه دشمنان مقابله کرده و زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

عده‌ای عناصر خودفروخته و دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند

عده‌ای عناصر خودفروخته و دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند

 به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان با تاکید بر اینکه تشریح و تبیین خدمات 38 ساله انقلاب اسلامی مهم‌ترین مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در جریان انتخابات است اظهار داشت: تمامی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی وظیفه دارند عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های خود را شفاف‌سازی کرده و از سوی رسانه‌ها به جامعه انعکاس دهند.

وی افزود: تعدادی عناصر خود فروخته و دشمنان خارجی به دنبال تضعیف خدمات نظام هستند به همین منظور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان و نیرو با توطئه دشمنان مقابله و با بیان خدمات ارزنده نظام زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را فراهم آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات سبب خنثی کردن توطئه دشمنان می‌شود و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های مدون و دقیقی تدوین کنند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: عده‌ای با تبلیغات غیرواقع به دنبال سهم خواهی هستند به همین منظور دستگاه‌های نظارتی و ستاد برگزاری انتخابات باید با تمام قوا در مقابل آنها ایستادگی کنند و اجازه ندهند به بهانه انتخابات به اهدام شوم خود دست یابند.

وی ادامه داد: توجه به‌ شاخصه‌های اصلح در انتخابات تضمین کننده آینده کشور وصحنه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است نباید دستگاه‌های مسئول و ستاد برگزاری انتخابات در این فرایند ملی اجازه سوءاستفاده‌های فردی و جناح بازی‌های سیاسی را به افراد بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: فرد اصلح باید با عمل به قانون، رعایت اخلاق و عمل به منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری از هرگونه تخریب، تهمت و تحقیر اجتناب کند و با هدف صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در جریان انتخابات حضور گسترده داشته باشند و منتخب مردم از حمایت عمومی برخوردار است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تعدادی از افراد که از عملکرد و پیشینه سیاسی ناموفقی برخوردارند به دنبال احیا نمادهای فتنه 88 در جریان تبلیغات انتخابات هستند گفت: دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی وظیفه دارند با تمام قدرت با این سوءاستفاده مشهود مقابله و با متخلفان برخورد جدی کنند.

وی اضافه کرد: توانمندی در میدان‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، قدم گذاشتن در عرصه انتخابات به منظور کار، کرامت و عزت ایران و تلاش در راستای رسیدن کشور به قله‌های علم، دانش و معرفت از دیگر موارد انتخاب فرد اصلح در انتخابات است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: به همین منظور دستگاه‌های قضایی و نیروهای مسلح باید در راستای مقابله با ساختارشکنان در جریان انتخابات را دستور کار خود  قرار داده و زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را در کشور فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مدیران اجرایی نباید اجازه سوءاستفاده از اموال مسلمانان و بیت‌المال را در جریان انتخابات به احدی بدهند گفت: مردم براساس اصل 115 قانون اساسی به نامزدهای انتخابات رای می‌ دهند و در صورت تخطی رئیس جمهور منتخب از قانون رای خود را پس می‌گیرند بنابراین رئیس جمهور منتخب باید تمامی برنامه‌های خود را براساس قانون و منافع ملی تدوین کند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت