دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۵۰:۱۸

طرح کاهش پیک بار برای مشترکان کشاورزی و صنعتی استان مرکزی اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه طرح کاهش پیک بار برای مشترکین کشاورزی و صنعتی استان مرکزی اجرا می‌شود گفت: ۸۹۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک در استان مرکزی ماشرکت داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی :

طرح کاهش پیک بار برای مشترکان کشاورزی و صنعتی استان مرکزی اجرا می‌شود

طرح کاهش پیک بار

طرح کاهش پیک بار برای مشترکان کشاورزی و صنعتی استان مرکزی اجرا می‌شود

محمد اله‌داد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری اول خرداد، به نام “روز بهره وری و بهینه سازی مصرف” اظهار داشت: بهره‌وری می تواند بیشترین استفاده از کمترین امکانات و منابع در راه رسیدن به رشد و شکوفایی همه جانبه کشور باشد.

وی از تداوم اجرای طرح کاهش پیک بار برای مشترکین کشاورزی و صنعتی استان مرکزی خبر داد و افزود: این طرح از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

اله‌داد تصریح کرد: براساس آمار موجود در سطح استان مرکزی، 898 مشترک صنعتی و کشاورزی استان در طرح‌های کاهش پیک تابستان سال گذشته مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: این مشارکت و همکاری سبب پرداخت بالغ بر 60 میلیارد ریال به عنوان پاداش در صورت حساب بهای برق مصرفی صاحبان صنایع و کشاورزان شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: همسو‌سازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت‌های توزیع برق، شناسایی منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق است.

وی بابیان اینکه عبور از پیک مصرف برق در سال 97 از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است گفت: عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم و مسوولان فهیم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: ظرفیت های آموزشی جهت نهادیته سازی مدیریت مصرف برق در استان در اصناف مختلف، ادارات، مدارس، مساجد، صنایع و بخش کشاورزی استفاده شده است چراکه نهادهای مردمی نیز در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند.

اله‌داد افزود: کولرهای گازی از جمله پرمصرف‌ترین وسایل خانگی هستند و استفاده از سیستم های سرمایشی با راندمان بالا موجب افزایش بهای برق مصرفی مشترکان در فصل تابستان می‌شود.

وی تصریح کرد: تغییر رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق، روش‌های کاربردی و فرصت‌های اصلاح الگوی مصرف در زمینه‌های روشنایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و مصارف جمعی مشترکان از جمله راهکارهای اساسی در زمینه کاهش برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت