جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۷:۴۴

طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرستان اراک اجرا شد

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اراک با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرستان اراک اجرا شد از نوسازی ۱۷۰ دستگاه تاکسی در اراک خبر داد.

طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرستان اراک اجرا شد

نوسازی ناوگان تاکسیرانی

طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرستان اراک اجرا شد

حجت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به موضوع آلودگی هوا در اراک ظهار داشت: امروزه با توجه به آلایندگی هوای کلانشهر اراک و همچنین کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری نوسازی تاکسی‌ها نقش مهمی دارد و همواره از اولویت‌های کاری یا زمان پیگیری در راستای بحث نوسازی تاکسی‌ها بوده است.

وی افزود: در حال حاضر متوسط عمر ناوگان و استانداردی که از این ناوگان به منظور تردد در سطح شهر تعریف شده 10 سال است که امسال با پیگیری‌های لازم توسط همکاران مجموعه از ابتدای امسال بیش از 170 دستگاه انواع تاکسی فرسوده از رده خارج و جایگزین آن پژو و سمند شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: در بحث نوسازی تاکسی‌های فرسوده باید امکانات، شرایط و منابعی که نیاز به نوسازی تاکسی است توسط دولت تامین شود و امسال متاسفانه در بعضی از ماه‌ها به سبب بسته شدن سایت و یا عدم تعهدات دولت در پرداخت ارزش لاشه خودرو روند نوسازی با حرکتی کند انجام شده است.

مرادی بیان کرد: از طرفی در این حوزه باید شرایط اقتصادی تاکسیرانان و معیشت آنها هم مورد توجه قرار بگیرد تا تاکسیرانان بتوانند اقساط تسهیلات خود را به بانک‌های طرف قرارداد پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مالکان تاکسی‌های مدل 1386 و ما قبل آن باید هر چه سریع‌تر پیگیری‌های لازم را برای تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده انجام دهند و سازمان هم همواره در تلاش است که با برگزاری جلساتی با اتحادیه در راستای برطرف کردن موانع روند تسریع در نوسازی گام برداشته که امیدوارم در آینده شاهد ناوگانی نو در شهر اراک باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت