چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۴:۱۳

طرح نظارت بهداشتی رمضان در استان مرکزی آغاز شد

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: طرح نظارت بهداشتی فراورده های دام و طیور ویژه ماه مبارک رمضان از روز پنجشنبه با مشارکت 51 گروه ارزیاب در این استان آغاز شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی:

طرح نظارت بهداشتی رمضان در استان مرکزی آغاز شد

نظارت بهداشتی رمضان

طرح نظارت بهداشتی رمضان در استان مرکزی آغاز شد

دکتر محسن شانقی در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروه های ثابت و سیاربه منظور برای تامین امنیت غذایی شهروندان از 27 اردیبهشت ماه به مدت یک ماه وظیفه نظارت و بازرسی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در واحدهای کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌بندی، خودروهای حمل و مراکز عرضه را برعهده دارند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای فرآورده‌های خام دامی بازار در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید و کنترل نظارت بهداشتی با هدف تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی در سطح استان انجام می شود.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی 1512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند و یا در شهرستان‌های استان با شبکه دامپزشکی محل سکونت خود تماس گیرند.
استان مرکزی با 12 شهرستان، و هزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت