دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۹:۲۵

طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی آغاز شد

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت; طرح ضیافت ویژه نظارت و بازرسی بازار ماه مبارک رمضان روز جمعه در این استان آغاز شد.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت:

طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی آغاز شد

«جمشید زند» افزود: ۱۰۰ بازرس استان در راستای این طرح به‌منظور  تنظیم و نظارت بر عرضه مواد غذایی پرمصرف در ماه ضیافت الهی مشارکت دارند.
وی  اظهار کرد: ۲۰ تیم محسوس و نامحسوس در کنار ناظران افتخاری برای اجرای این طرح در اراک فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: در این طرح واحدهای صنفی از جمله مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز، نانوایی‌ها قنادی‌ها، خواروبارفروشان، خرده‌فروشان میوه و خرما و تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی فعالیت می‌نند، مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: این طرح باهدف پیشگیری از کمبوداحتمالی مواد غذایی،  جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به‌موقع کالا و خدمات پر تقاضادر  این ماه اجرایی شده است.
زند افزود: اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان همچون سال‌های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری دارند.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۳۸۲۰ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت