سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۸:۰۹

حمایت دارویی بیماران مبتلا به کرونا در طرح همای رحمت هلال احمر استان مرکزی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از حمایت دارویی بیماران مبتلا به کرونا در طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت خبر داد.

حمایت دارویی بیماران مبتلا به کرونا در طرح همای رحمت هلال احمر استان مرکزی

همای رحمت هلال احمر

 به گزارش پیک راستان محمد طهماسبی آشتیانی در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: هلال احمر استان مرکزی با شیوع موج چهارم کرونا و به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان در ارائه خدمات به بیماران، مشارکت خود در مهار کرونا و همکاری در ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی را افزایش داد.

وی افزود: اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز امدادی به منظور انتقال بیماران کرونایی به همراه راننده و امدادگر  در نقاهتگاه، اعزام امدادگر و اعضای داوطلب به نقاهتگاه به منظور کمک به امر پرستاری و نگهداری از بیماران،  تامین و توزیع تجهیزات پزشکی بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط این جمعیت به شمار می‌رود.

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تجهیز بانک امکانات پزشکی خبر داد و اظهار کرد: در این بانک بالغ بر ۱۲۰ کپسول اکسیژن، تخت، ویلچر، عصا و تشک مواج، ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار ماسک و سایر تجهیزات مورد نیاز تامین شده است.

طهماسبی گفت: همچنین به منظور حمایت از بیماران در شرایط سخت اقتصادی بیماران آسیب دیده کرونایی را در طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت زیر پوشش بودجه حمایت دارویی قرار داده و تاکنون بالغ  بر ۳۰۰ میلیون تومان حمایت شده است.

وی بیان کرد: نیروهای داوطلب استان در طرح آمران سلامت و حاج قاسم سلیمانی نیز در مهار کرونا به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت