چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۴۱:۳۳

طرح “خانه و مدرسه” با موفقیت در استان مرکزی اجرا شد

معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: طرح خانه و مدرسه با موفقیت در استان مرکزی اجرا شد.

معاون بهزیستی استان مرکزی:

طرح “خانه و مدرسه” با موفقیت در استان مرکزی اجرا شد

خانه ومدرسه

طرح “خانه و مدرسه” با موفقیت در استان مرکزی اجرا شد

به نقل ازتسنیم،کیانوش امینی ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه دانش‌آموزی اظهار داشت: همکاری آموزش‌وپرورش و بهزیستی سبب ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان و والدین شده است، طرح خانه و مدرسه از جمله طرح‌های موفقی است که در مدارس اجرا شد.

وی افزود: اجرای طرح نماد نیازمند تشکیل کمیته علمی اجرایی متشکل از دستگاه‌های متولی است و ساز و کار علمی طرح نیاز به بررسی لازم دارد.

امینی تصریح کرد: بهزیستی در راستای اجرای طرح از هیچ کمکی کوتاهی نمی‌کند، چون عدم همکاری در آینده‌ای نه چندان دور بار مالی و روانی سنگینی به دنبال دارد البته گفتنی است فقط با محدودیت‌های اعتباری و دستورالعملی برای بیمه مواجه هستیم که قابل بررسی است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی افزود: اورژانس اجتماعی در اجرای طرح کمک لازم را دارد بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری هر نوع کلاس آموزشی ویژه دانش‌آموزان، معلمان و والدین را دارد.

طرح نماد در 6 استان در سال‌های 95 و96 اجرا شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی نیز با اشاره به اجرای طرح نماد در کشور اظهار داشت: طرح نماد در 6 استان در سال‌های 95 و96 اجرا شده و مطمئنا مشکلات طرح کاملا مشخص شده و ممکن است در اجرای طرح مسائلی پیش آید که  نانوشته‌ باشد.

رقیه یادگاری افزود: ظاهرا اعتباری برای این طرح دیده نشده و اگر اعتبارات در قالب اعتبارات عمرانی باشد امکان تامین آن وجود دارد اما اگر به صورت هزینه‌ای باشد این تامین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و با مشکل مواجه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت