سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۴۰:۲۹

طرح جامع شهر محلات در حال تدوین نهایی است

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: طرح جامع شهر محلات در حال تدوین نهایی است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی:

طرح جامع شهر محلات در حال تدوین نهایی است

طرح جامع شهر محلات

طرح جامع شهر محلات در حال تدوین نهایی است

به نقل از تسنیم، مهدی زندیه‌وکیلی شامگاه یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: جلسه امروز ویژه اختصاصی ویژه طرح جامع شهر محلات بود که مشاور پس از دو سال تلاش برای جمع‌آوری این طرح، گزارشی از روند تهیه، وضع موجود شهر، جمعیت شهر، رشد جمعیت شهر و افقی که در طرح جامع قبلی بوده ارائه داد.

وی افزود: در این راستا با حضور تیم‌های کارشناسی، شهردار و شورای شهر جلسات کارشناسی زیادی برگزار شد و دستگاه‌های عضو کارگروه امور زیربنایی اظهار نظر کردند و مواردی بیان شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: زمینه توسعه عمران شهر محلات با تصویب این طرح فراهم می‌شود و با برطرف کردن مواردی که به تفصیل بیان شده می‌توانیم در آینده نزدیک در شورای توسعه استان این طرح را بررسی و به تصویب برسانیم.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: افق طرح‌ها 10 ساله است و افق این طرح تا سال 1407 است و برای اجرای طرح جامع نیاز به طرح‌های تفضیلی بعدی است که جزئیات در آنآن بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: منابع اجرای طرح‌های جامع  منابع  بودجه سنواتی شهرداری‌ها بوده و دستگاه‌های دیگری که کار انجام می‌دهند و در مدیریت شهری وظایفی ب عهده دارند از منابع خودشان اعتبار را تامین می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی عنوان کرد: همه طرح‌های جامع و تفضیلی که به طرح‌های توسعه عمران مربوط هستند یک فصل‌الختابی برای مدیریت شهری هستند که بودجه ‌های سنواتی خود را بر این اساس تامین و تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت