جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۴۱:۳۰

طرح جامع حریم شهری خنداب تدوین می‌شود

معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه طرح جامع حریم شهری خنداب تدوین می‌شود گفت: محدوده منطقه ویژه اقتصادی کاوه ساوه توسعه می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی:

طرح جامع حریم شهری خنداب تدوین می‌شود

مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست کارگروه امور زیربنایی در استان مرکزی اظهار داشت: کارگروه امور زیربنایی استان مرکزی با حضور فرمانداران شهرستان های خنداب، ساوه و محلات، مدیران کل دفتر فنی استانداری و مسئولان راه و شهرسازی برای بررسی بیش از 10 دستور کار از جمله طرح توسعه شهر صنعتی کاوه و بازنگری طرح جامع شهر محلات و خنداب برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر بررسی چند طرح صنعتی، خدماتی و گردشگری و چند مورد طرح جامع و تفصیلی مربوط به شهرستان های ساوه، محلات و خنداب مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

زندیه وکیلی خاظرنشان کرد: افزوده شدن 300 هکتار از اراضی ملی به منطقه ویژه اقتصادی کاوه در شهرستان ساوه از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر به تصویب اعضا رسید.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به کار بازنگری در طرح جامع شهر محلات گفت: طرح جامع شهر محلات پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بازدیدهای میدانی، به تصویب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی رسیده و به شورای توسعه استان ارسال شده بود.

وی بیان کرد: این درحالی بود که برخی از مسئولان مدیریت شهری در مورد حریم این شهر نظراتی داشتند و خواستار کاهش میزان حریم شهر بودند که این موضوع در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و با توافق اعضا، قرار شد که مشاور طرح اصلاحات مقرر را برروی نقشه اعمال سازد.

زندیه وکیلی عنوان کرد: طرح حریم شهر خنداب که مدت ها در دست بررسی است در این جلسه بررسی و در همین ارتباط مسئولان شهر، شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و شهردار خنداب نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا شهرداری خنداب مطابق با محدوده قانونی شهر اقدام صدور پروانه ساخت کرده و حریم شهر بر اساس نظر شورای عالی شهرسازی کشور مورد عمل قرار گیرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت