پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۲:۴۵

طرح اعاده اموال نامشروع از مولفه‌های مبارزه با فساد و ترویج “عدالت” است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طرح “اعاده اموال نامشروع” مسئولان از مولفه‌های مبارزه با فساد و ترویج “عدالت” است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه؛

طرح اعاده اموال نامشروع از مولفه‌های مبارزه با فساد و ترویج “عدالت” است

واحدهای تولیدی دولتی

طرح اعاده اموال نامشروع از مولفه‌های مبارزه با فساد و ترویج “عدالت” است

محمدرضا منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساوه، با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و ضرورت تصویب و اجرای آن اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان یکی از کارهای خوب و ماندگار مجلس است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان با هدف بررسی اموال مسئولان و بازگرداندن اموال نامشروع به بیت‌المال مطرح شده که تصویب آن قطعا سبب دلگرمی و اعتماد مردم به مسئولان و نظام می‌شود و همچنین سلامت اجتماعی جامعه را تضمین می‌کند.

وی بیان کرد: قطعا نمایندگانی که با اجرای این طرح مخالفت کنند مورد بازخواست مردم قرار خواهند گرفت نمایندگان نیز باید درامد آن‌ها در دوران مشخصی تصدی برای مردم شفاف شود. یکی از دلایلی که متاسفانه برخی اموال کلان دارند و برخی در فقر زندگی می‌کنند به‌دلیل سوءمدیریت است. این در حالی است که در کشورهای دیگر مدیریت وجود دارد، ثروت‌های جمع شده ندارند شخصی که درآمد بالا دارد موظف است مالیات بیشتری پرداخت کند و راه درست نیز همین است خوشبختانه در مجلس تصویب شد که سقف درآمدی برای حقوق‌بگیران تعیین شود که 8 درصد مردم با توجه این قانون از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

منصوری تصریح کرد: اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از مولفه‌های مبارزه با فساد است و اجرای این طرح سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام شده و از فسادهای بعدی نیز پیشگیری خواهد کرد و از سویی اجرای این طرح دفاع از مسئولانی می‌شود که سالم زندگی کرده‌اند. این طرح اگر همه جوانب آن در نظر گرفته شود بهترین طرحی است که در راستای شفافیت دارایی مسئولان بعد از انقلاب اسلامی تصویب و اجرا می‌شود و اعتماد عمومی جامعه را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت